Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nån som vet ifall det är andrasortering på Triumfglassen i låda som kallas "Glassmästarens favoriter"?

Den kostar ju "bara" 30 kr för 1.1 liter, medan om man köper i Triumfs egna kiosker samma glass så tar de 30 kr för 0.5 liter för samma glass.

Jag tycker inte den smakar "lika mycket" nämligen.

Jag vet att man kan köpa en redigt stor låda på en gång 4.7 liter i deras kiosk för 145 kr. Men så finns det nåt de kallar "Grisen i säcken"

också och då kan man få vilken som helst av de 33 sorterna. Men det är billigare, under hundralappen. Men sedan ibland finns också något som går

under beteckningen "andrasortering" med mindre stuns i liksom... Funderar på om det är det som går till butikerna i Glassmästarnas favoriter-

byttorna.

Lustig notering förresten. Glassförsäljarna hos dem som slevar till folk tjänar lika mycket som en civilekonom har efter tio år i karriären i

medianlön. Först kollade jag upp den officiella statistiken hos Företagskoll eller vad det heter och sedan frågade jag företaget självt.

VÄRLDENS GODASTE GLASS:

himmelsk_rora_new_medium.png

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla anus! Drömde om henne inatt, att vi var ihop igen. Fan ta henne.

Och fan ta alla jävla töntar på Facebook som glatt deklarerar hur glada dom är med sina respektive. FAN ta er.

Fan ta alla jävla töntar på facebook.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan ta alla jävla töntar på facebook.

Ja, må de brinna, ja må de brinna, aj må de brinna i hundratals år!

Ta hand om dig, Micke!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag orkar inte jävla tjat om att man måste gå ut hela tiden det är kallt ute och blött i gräset finns inget att göra VARFÖR SKA MAN DÅ UT?????

Va f... VEM VARE SOM TJATA?! 😠

Man kan iofs exempelvis vara ute och promenera men det är svintråkigt när det regnar iofs.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Som tröst så beställde jag Dream Theaters nya skiva, fast i Limited Edition Boxset, vilket inkluderar LP-skivor, DVD med drum auditions, skiva med alla låtar instrumentalt, plus lite annat. 750 Euro gick det loss på.

Link to comment
Dela på andra sajter

75 Euro var det visst. Jag är dum i huvudet.

€75 var ok pris för så mycket. Har du fått det ännu?

För ett tag sedan beställde jag Blondies limited FanPack Edition av deras första studioalbum på 8 år.

Det inkluderade cd-n med två extralåtar, bok på 132 sidor, 6 pins, 6 vykort och signerad megaaffisch.

Man KAN beställa den som importprodukt via cdon t.ex., men då kostar det 899 kr. Jag köpte direkt

från Northampton UK inkl frakt för 169 kr. Självutgiven produkt av dem på 3000 ex, innan den släpptes

officiellt av Sony. De var trötta på att vänta... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...