Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

...och nu fick jag äntligen min Boss AD3 såld. 🥰

Och nu har jag bara GT2:an kvar att kränga iväg. Men det ska väl inte va så himla svårt. Dom e ju dubbelt så dyr ny. 😑

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det tredje eller fjärde gången min syrra spelar samma låt idag (min vakna tid iaf), Jag har varit vaken mindre än 2h

😆

The prize you have to pay!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådärja. Nu ringde det på dörren och på väg dit hör jag någon tassa snabbt i trappan och stänga dörren. Jag bor väl för fan inte i hallen????

😳

He he hee... Passa dig, det kan ju vara Satan himself som kontrollerar så att du är hemma.

För vad? 😠

Being you 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

De som inte kan koden eller som har tappat bort portnyckeln använder mig dygnet runt som portvakt.

Borde ta 100 spänn per insläpp.

Concierge debatt som sitter och stickar och håller fetkoll på varenda granne ☺️

Ta 400 + moms

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska sätta in en annons om ett plektrum som är till salu som jag cirklat runt med i rövhålet och sälja det för 11000 kr plus frakt med kurir och uniformerad leverans på en söndag vid dörren för 850 kr. Tillkommer signering för 2000 kr för den som så önskar.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte fått någon post på fjorton dar...

Tror de arkiverar min post, i bästa fall.

De kanske märkte att ett par brev hängt kvar i dörren (om de nu gjort det någon dag)

och valt att inte dela ut alls därefter???

Men det kanske är att ha för stora pretentioner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska sätta in en annons om ett plektrum som är till salu som jag cirklat runt med i rövhålet och sälja det för 11000 kr plus frakt med kurir och uniformerad leverans på en söndag vid dörren för 850 kr. Tillkommer signering för 2000 kr för den som så önskar.

😆

Och säg att det är en iPad2! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...