Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HELVETE är klockan redan 3!!!! 😮 Inte undra på att jag börja bli sömnig här!

Annons
Postat

Ja de osmidigt med lägenhet! Annars hade jag fixat nån förstärkare oxå 😑

Ingen har nånsin sagt nåt när jag spelat grungedist här från ampen ut med öronproppar i mina öron med filter, men drag så gardinerna fladdrar.

Däremot knackas det alltid när jag tar fram akustiska guran utan förstärkning.

Det beror på vad grannarna gillar själva.

Postat

Ingen har nånsin sagt nåt när jag spelat grungedist här från ampen ut med öronproppar i mina öron med filter, men drag så gardinerna fladdrar.

Hehe jo de e sant! I åsele poppade jag friskt utan att grannarna klagade!

Postat

Eller hur mycket av knackandet som man hör.

Postat

Var så drygt med semester förra veckan men man blev van... dags för jobb igen och det känns asdrygt att cykla iväg nu på morgonen. xD

Postat

Var så drygt med semester förra veckan men man blev van... dags för jobb igen och det känns asdrygt att cykla iväg nu på morgonen. xD

Kan tänka mig att du kommer hjälpa kaffe-industrin en del idag. Det kommer jag också. Kom i säng vid 01...

Postat

Kan tänka mig att du kommer hjälpa kaffe-industrin en del idag. Det kommer jag också. Kom i säng vid 01...

Stämmer nog bra det. Har redan börjat! 😄

Postat

Stämmer nog bra det. Har redan börjat! 😄

[cinematisk]Jag också, Pico... Jag också [/cinematisk]

Postat

eller vänta nu... hehe, kom just på att det är samma produkt i rummet imorgon, så jag behöver inte bleacha efteråt, så det blir en rätt lugn dag ändå.

Postat

Nu blidde det nästan olustigt här... xD

Ny arbetsvecka, kaffe i mängder och jag tänkte säga att det blir reningar här med. Sen varu bara tvungen att snacka bleach också? 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.