Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jåh! Det blir det! Har Duncan Design (originalmickar) i den nu! Känns inte helt hundra... 😑

Heh bra!

Vad är det som inte lirar med de "gamla"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh bra!

Vad är det som inte lirar med de "gamla"?

Jag vill ha lite mer strängljud och inbillar mig att det blir bättre om jag skaffar seymour duncan istället. Vad jag förstår så är Duncan Design typ snikmodellen! Och så känns dom lite trötta.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha lite mer strängljud och inbillar mig om jag skaffar seymour duncan istället. Vad jag förstår så är Duncan Design typ snikmodellen! Och så känns dom lite trötta.

Woot! 😮 Vaddå "snikmodellen"?

Jagmastern jag funtar på har ju Duncan Design 🙁 Är det ett nerköp menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja! Singelcoil tror jag är trevligare!

Hm, jag har aldrig varit speciellt förtjust i singlecoil. Dåliga liveerfarenheter med feedbackande mikar.. Även i studio tycekr jag at tde väsnas för mycket.... typ "pssssshhhhh" hela tiden + brum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seymour Duncan SSH JB hot rodded humbucker set - SH-2N jazz humbucker (neck) and SH-4 JB (bridge). Heter mickarna jag funtar på!

Ganska het output på dem va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Seymour Duncan SSH JB hot rodded humbucker set - SH-2N jazz humbucker (neck) and SH-4 JB (bridge), a favourite Seymour Duncan set for everything from aggressive blues-rock to metal, includes screws and springs. Colour: Black 4 wires

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä bara poden direkt in i datorn. Iofs har jag Tubescreamern oxå. 😑

Najs!

Jag funderar på om jag skulle dra ner till föräldrahemmet och hämta upp min gamla Marshall-combo. Fast å andra sidan så vet jag inte om det är värt det. Man kan ju liksom inte blåsa på här i lägenheten 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs!

Jag funderar på om jag skulle dra ner till föräldrahemmet och hämta upp min gamla Marshall-combo. Fast å andra sidan så vet jag inte om det är värt det. Man kan ju liksom inte blåsa på här i lägenheten 🙁

Ja de osmidigt med lägenhet! Annars hade jag fixat nån förstärkare oxå 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Poden har ett riktigt sjysst JCM800 ljud. I love it! 😑

Coolt!

Brorsan fyndade en 4x12:a för några år sedan för någon 1000-lapp. Kravet var att han skulle få hämta den själv (Kristianstad). Den fungerade inte men har har meckat runt och haft sig och nu låter den helt galet bra. Det var någonting med toppen som var galet. Han passade dessutom på att byta rör.

Link to comment
Dela på andra sajter

NU har jag iaf skickat ett långt mail till ordermusic.se ang. miken. Det löser sig nog men det känns som om det kan ta tid 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom får väl skicka en ny då tycker jag

Kolla här'rå:

Fel under garantitiden

Vi garanterar att de varor du beställt är fria från tillverkningsfel under ett år, eller under den garantiperiod som gäller för din produkt, från leverans. Om din vara skulle sluta fungera under garantitiden skickas den vanligtvis till en serviceverkstad för reparation. ordermusic.se har inga egna verkstäder utan vi använder oss av tillverkarens auktoriserade serviceverkstäder. Vid service tar du kontakt med vår kundservice via kontaktformuläret på sajten. Kundservice ger dig instruktioner om hur du går till väga för att skicka varan på reparation. Observera att tillverkaren har upp till tre försök att reparera produkten innan de är skyldiga att byta ut den.

Reklamation

Meddelande om fel i vara måste lämnas inom skälig tid från det att du som kund upptäckte, eller borde ha upptäckt felet. Reklamationsrätten för en vara upphör under alla omständigheter efter 3 år.

Så det kan ju ta....tid 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...