Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Fan, kul att den används på riktigt juh! Den spöar skiten av många plugins till datorn vill jag påstå. 🥰

Alla dagar i veckan! OK, nu har ju jag aldrig provat de stora kanonerna (typ Waves, UA etc) men för mina husbehov är den kanon. Kap of the year 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Laxen fö' fäään: du ska väl med på Smålands-IRL i aug? Du verkade ju vara på när det begav sig förr i världen (typ i våras 😉 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Laxen fö' fäään: du ska väl med på Smålands-IRL i aug? Du verkade ju vara på när det begav sig förr i världen (typ i våras 😉 )

Det hade jag gärna gjort men fan sorry, det är lite långt o dyrt att resa för en IRL från Malmö när man inte andra ärenden i de krokarna. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade jag gärna gjort men fan sorry, det är lite långt o dyrt att resa för en IRL från Malmö när man inte andra ärenden i de krokarna. 🙁

Jag lär nog inte heller komma... Lite långt att åka. 😆😄😱

Undanflykter!

Lifta vet jag. Det gjorde jag och en kompis mellan Münster och Köpenhamn för många år sedan 🙂 (Pengar till färja fanns det inga 😱 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kallas experimentell jazz.

Höhö.

Ragada-dish!

Nej.

Du har ju ingen koll alls!

Jag, å min sida, har råkoll 😑 Bl a på att jag har tagit ut en semesterdag bara i morrn "sådär" ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt med den nya manicken för man kan snickra ihop en massa coola ljud och så kan man ladda ner en massa ljud som andra har gjort och så kan man spela in snuttar direkt i manicken och så kan man....eeeh.....

Ja! 😕

...eller jo man kan jamma med sig själv. De e coolt! 😑

Ja för vi känner varann... 😑

Jag och jag lixom.

Dax att sova nu kanske? :rolleyes:

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför då? 😑

För att vi inte visste om vi skulle fixa alla grejer torsdag-lördag. Därför tog jag för säkerhets skull ut en dag extra (utöver fredagen då'rå). Men nu får jag ju en hel dag extra att mixa på iofs. Win/win!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...