Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Jag gillar asymmetri,

vad är diagnosen?

😆

Verkar dessutom som om din asymmetriska läggning har spridit sig till din käft nu också...

lika mycket " 😆 "det också 😉

EDIT: ännu mer 😆 kom jag på nu eftersom att jag feltolkade ditt inlägg fullständigt

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu jävlar i mig ska jag skapa lite profiler på dating-sidor. Och på torsdag ska jag ut med en polare.

Bra mannen! Ta't bara lugnt 😑 Men iofs, du är en helskön kille så damerna lär falla som käglor 😉 OK, en "polare" eller en "polare-Wink-wink-Notch-notch-kinda-polare"? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn! Åsele måste ju vara världens lugnaste plats vanligtvis. Men fan under marknadsdagarna verkar det ju inte finnas någon hejd på galenskaperna? Har reagerat på det där tidigare år också. Alkohol, knark, våldtäkter, kniv och glasflaskeslagsmål osv. Och då är det tydligen ändå 35 poliser i tjänst samt en helikopeter som flaxar runt. xD

Jo jag drog dit framåtebax... xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Touren börja ju för 10min sen! 😮

Vad är det för tour du pratar om?

Sin "Pazo scoring pussy big times Tour of 2011" såklart 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehhh... Alltså, ni är ju helt rubbade. Vem fan drar ut och spontanjoggar i ett sådant oväder. Ni är i uppenbart behov av hjälp. Båda två 😛

haha. Man tackar. 😛 Men e ju kul att göra lite flippade saker ibland.

Mmmmmmm halloj Längsta! Jag är SÅÅÅÅ tillbaka!

Helgen har varit asbra: vi (jag och kompisen från Borås) har spelat in grunderna och satt stämmor till hela tre låtar. Helgens downer var att min tre (3) månader nya sE Z3300 helt oprovocerat låta åt helvete (ska lägga ut en tråd om det alldeles strax. Garantin är visserligen kvar så att det är ju en no brainer. Segt läge though 😑 Jag har ju två stormembranare till så inspelningen fortlöpte.

Låter kul me inspelning Chae! Trodde förresten du skulle vara borta en längre tid typ. 😛

Jag vill också spela in igen, suger när ens grejer går sönder och man inte har råd att köpa nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en kul dag igår på Fallens dagar. Blev jag, tjejen och en kompis till henne. Jävlar vad kompisens mun gick, babblade i ett. 😛 Jag är ju inte riktigt sån så kände väl mig lite tystlåten ibland men vi hade trevligt.

Veronica Maggio och hennes band var grym live alltså! Samma med Eric Hassle. Riktigt tajta och skickliga musiker, blev jättesugen på att spela i sånt band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem från Uddevalla nu. Trött, blöt av regnet. Köpte godis, på med mjukisbyxor, sätter igång Bon Iver och chillar i längsta.

Kan fan inte bli bättre. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en kul dag igår på Fallens dagar. Blev jag, tjejen och en kompis till henne. Jävlar vad kompisens mun gick, babblade i ett. 😛 Jag är ju inte riktigt sån så kände väl mig lite tystlåten ibland men vi hade trevligt.

Veronica Maggio och hennes band var grym live alltså! Samma med Eric Hassle. Riktigt tajta och skickliga musiker, blev jättesugen på att spela i sånt band.

Hassle?

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en kul dag igår på Fallens dagar. Blev jag, tjejen och en kompis till henne. Jävlar vad kompisens mun gick, babblade i ett. 😛 Jag är ju inte riktigt sån så kände väl mig lite tystlåten ibland men vi hade trevligt.

Veronica Maggio och hennes band var grym live alltså! Samma med Eric Hassle. Riktigt tajta och skickliga musiker, blev jättesugen på att spela i sånt band.

Fallens Dagar. Är det som GöteborgsKalaset minor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...