Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Men för i helvete debatt, snap out of it! Du är ju helt galknas ju!

😆 HAHAHAHA, jag tycker att det sammanfattar alltihopa

"Kommer aldrig mer kunna äta Ahlgrens bilar utan att tänka på dig.

Inte heller gå förbi Espressohouse utan att tänka på dig.

Eller läsa QC, höra Dream Theater, åka till Rådmansgatan eller till Skogås.

Jag kommer alltid att minnas allt det fina.

Även om du aldrig vill se mig igen så kommer vissa saker alltid att påminna mig om allt det underbara vi delade.

Det är iallafall vad jag tänker ta med mig vidare i livet. Allt bra.

För även om jag inte älskar dig längre, har du fortfarande en stor plats i mitt hjärta.

Over and Out."

Från hennes blogg.

Mmm, du Micke. Det där var fan så vackert skrivet av henne...

Hassel. Såhär är det. En del brudar är inte redo för förälskelse i den meningen att de inte vet vad en sådan innebär.

Hennes förälskelse tog slut nu. Men det är ju då det varaktiga förhållandet, vänskapen och kärleken ska leva vidare.

Förälskelse är bara ett klimax av alla känslor och det kan vara alltifrån någon/några månader till något/ett par år.

Det erfar alla som blir kära.

Alltför många är inte beredda på det och tror att något fattas plötsligt bara för det.

Jag tror hon behöver fundera över det. Ge det en chans till.

[inget hopsnickrat egentjafs, utan ord från en psykoterapeut m.fl.]

Mycket bra sagt av farbror psykologen.

Det är alltså tre stycken i längsta som inte har Spotify, det e ju helt sjuuuuuuuukt. Asså det e 2011 lixom! 😛

Vilka mer än jag? 😮

Ja, eller hur. De sitter säkert me sånna här grejer:

1.jpg

new%20electronic%20cool%20latest%20computer%20usb%20gadgets%20usb-stone-4-port-hub-500x375.jpg

☺️

Min tjej e lite knäpp och spontan ibland. Vi skulle dra och hyra film i torsdags, och de spöregnade verkligen. Så jag tänkte ju paraply och spårvagn men hon kommer me idén: -"Vi joggar dit!".

Trodde hon var oseriös men icket! 😛 Så vi tog på oss träningskläder och flög ut i det ösande regnet. Kändes som kassörskan tittade lite konstigt på oss när vi kom dit helt dyngsura i träningskläder och hyrde film. 😄 Kul var det, och skönt faktiskt.

Ehhh... Alltså, ni är ju helt rubbade. Vem fan drar ut och spontanjoggar i ett sådant oväder. Ni är i uppenbart behov av hjälp. Båda två 😛

Picos hobby är att passivt övervaka längsta och dyka in när han ser ett gyllene tillfälle att vara lustig.

Klockers!

Jag pratar med mitt ex nu. Weird att kalla henne det...

Jag började med att skälla ut henne. Men hon är så fucking jävla förstående att det slutade med att vi för ett vettigt samtal. Jag vet inte om jag gillar det. Jag vill kalla henne hora och be henne dra åt helvete. Jag vill att hon ska vara arg på mig, så att här blir lättare. Men hon blir inte det.

Det är alltid mycket enklare att vara arg och personligen tycker jag att det alltid är mycket enklare att bli hatat och illa omtyckt.

Installerade om ljudkortet efter den där nya kraschen jag fick då forumet inte gick att komma in i.

You're clearly failing at life... 😛

Mmmmmmm halloj Längsta! Jag är SÅÅÅÅ tillbaka!

Helgen har varit asbra: vi (jag och kompisen från Borås) har spelat in grunderna och satt stämmor till hela tre låtar. Helgens downer var att min tre (3) månader nya sE Z3300 helt oprovocerat låta åt helvete (ska lägga ut en tråd om det alldeles strax. Garantin är visserligen kvar så att det är ju en no brainer. Segt läge though 😑 Jag har ju två stormembranare till så inspelningen fortlöpte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmmmm halloj Längsta! Jag är SÅÅÅÅ tillbaka!

Helgen har varit asbra: vi (jag och kompisen från Borås) har spelat in grunderna och satt stämmor till hela tre låtar. Helgens downer var att min tre (3) månader nya sE Z3300 helt oprovocerat låta åt helvete (ska lägga ut en tråd om det alldeles strax. Garantin är visserligen kvar så att det är ju en no brainer. Segt läge though 😑 Jag har ju två stormembranare till så inspelningen fortlöpte.

Välkommen hem! Kul du hade kul och okul med uppkäftig hårdvara. 😄🙁😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hem! Kul du hade kul och okul med uppkäftig hårdvara. 😄🙁😳

Täääck, Pico! Nu var vi ju visserligen här i Västervik hela tiden men "täääck" ändå 😄

Mm, har lagt ut den där mikfail-tråden nu iaf 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens patetiska avslöjande - när det har gått några veckor så tänker jag fråga om hon åtminstone vill träffas och ha sex då och då. Ytligt? Som fan. Men med tanke på att jag ser noll chanser för mig att skaffa flickvän igen dom närmsta åren så blir det det närmsta jag kan komma lite närhet. Hon lär säga nej, men jag tänker iallafall fråga.

EDIT: jag är så jävla glad att man måste vara registrerad för att se denna del av forumet.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Täääck, Pico! Nu var vi ju visserligen här i Västervik hela tiden men "täääck" ändå 😄

Mm, har lagt ut den där mikfail-tråden nu iaf 😑

Hem var ju givetvis längsta. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens patetiska avslöjande - när det har gått några veckor så tänker jag fråga om hon åtminstone vill träffas och ha sex då och då. Ytligt? Som fan. Men med tanke på att jag ser noll chanser för mig att skaffa flickvän igen dom närmsta åren så blir det det närmsta jag kan komma lite närhet. Hon lär säga nej, men jag tänker iallafall fråga.

EDIT: jag är så jävla glad att man måste vara registrerad för att se denna del av forumet.

Risken är väl bara att du förlänger plågan. Hur jobbigt, tråkigt och slitsamt det än kan verka så är det (som jag själv upplevt det i alla fall) bäst att bara bryta helt och gå vidare.

Förstår och håller med det du säger om registrering. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: gör inte det misstaget! Jag säger som Pico: du förlänger bara plågan och du får kanske förhoppningar igen. Gör inte så mot dig själv, bro!

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: gör inte det misstaget! Jag säger som Pico: du förlänger bara plågan och du får kanske förhoppningar igen. Gör inte så mot dig själv, bro!

Hon lär inte ens säga ja så vem bryr sig egentligen.

Men allra viktigast:

Nu, var hittar man en KK...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck knows...?

Det absolut enklaste sättet är förmodligen att kirra det med ngn random polare... Erhm, inte för att jag vet någonting om det :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon lär inte ens säga ja så vem bryr sig egentligen.

Nu, var hittar man en KK...

Om du dras med en negativ självbild just nu och hon säger nej så förstärker det troligen bara. Allt det här vet du garanterat men det är så lätt att man hamnar i någon form av självplågeri när allt känns rasa omkring en.

Du kanske inte letar bollplank eller vill ha svar på några som helst funderationer utan bara vill ventilera? Det är ok, säg det bara till mig så kan jag hålla tyst. 🙂

Edit: Inte heller sitter jag på någon manual. Har bara mina egna erfarenheter och reflektioner.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Men orka hitta udda insekter och ta in i sin fotostudio...

praying-mantis-dan_1779751i.jpg

Ser ju ut som någonting ur Masters of the Universe. Någonting som typ Skeletor skulle haft hemma eller the Evil Horde...typ

Masters_of_the_Universe_Rise_of_the_Snake_Men.jpg

😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...