debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Installerade om ljudkortet efter den där nya kraschen jag fick då forumet inte gick att komma in i. Hämtade de allra senaste drivrutinerna till ljudkortet, men nu visade det sig att de tagit bort en viktig grej hos drivrutinerna. "High performace mode possibility is now abandoned. It caused to many fails and crashes". Vadå, det märkte jag aldrig av. 😠
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Imon ska jag installera minst fem program som hör ihop med ljud och sånt och det. Tar väl några timmar.
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Usch va jobbigt. Vilket, njaee... installera är rätt kul numera. Jag är härdad och van så jag behöver inte fundera över hur jag ska trycka och svara på installationsfrågorna längre. Det blir väl ominstallation nr 8 eller nåt, på 2.5 år.
Neosus Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Jaja men då så 😄 ...jag hatar att installera om skiten. Har själv gjort det ca 1000000000000 gånger. 😑
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Jaja men då så 😄 ...jag hatar att installera om skiten. Har själv gjort det ca 1000000000000 gånger. 😑 Var det en biljon? Orkade inte räkna nollorna.
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Såg att "alla" mina kringprytlar pallar Mac-installation förresten. Skrivare och ljudkort och sånt och det. Kul.
Micke H Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 (redigerat) Denna raring beställer jag eventuellt imorgon. Som tröst åt mig själv. Jag hatar henne inte. Underlig sak att komma fram till, särskilt så här snart. EDIT: inte gitarren alltså. Redigerat 16 juli 2011 av Micke H
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 En liten tröst i bedrövelsen gitarrkollega Hassel... om det definitivt är over and out mellan er så är det ju bättre att det kommer nu och inte när första knytet kommit. En liten parvel som inte vet var han ska bo och när. Barnen kommer ofta i kläm.
Micke H Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 En liten tröst i bedrövelsen gitarrkollega Hassel... om det definitivt är over and out mellan er så är det ju bättre att det kommer nu och inte när första knytet kommit. En liten parvel som inte vet var han ska bo och när. Barnen kommer ofta i kläm. Oh, herregud, prata inte om barn. Jag kommer aldrig någonsin att skaffa barn med NÅGON kvinna, det kan jag lova dig. Och mitt ex kände exakt likadant, vi hade aldrig några sådana planer. Varför kallar du mig Hassel?
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Oh, herregud, prata inte om barn. Jag kommer aldrig någonsin att skaffa barn med NÅGON kvinna, det kan jag lova dig. Och mitt ex kände exakt likadant, vi hade aldrig några sådana planer. Varför kallar du mig Hassel? Då går ju rätt många kvinnor bort. Vet inte.
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Jag skar vitlök förut och nu luktar jag vitlök om fingrarna.
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Tänkte först att det var en Ibanez, men det var det ju inte... och inte en produkt från SE electronics heller (de med mikarna), även om man kan tro det eftersom det står på gitarrhuvudet. Det är ju en PRS för bövelen.
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Denna Ibanezen gillar jag. Ibanez ART300:
Neosus Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 När jag blir rik så ska jag handla en PRS. Den saken är klar. Ska söka jobb nästa vecka. 😱
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 När jag blir rik så ska jag handla en PRS. Den saken är klar. Ska söka jobb nästa vecka. 😱 Söka jobb? Ja, det kanske är en bra början. Ok, var?
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 När den där krokodilIbanezen kom så fanns den i bruntonad (som nästan gick över till orange i mitten) och i gråaktig (som på bilden). Men nu när jag kollade hos Thomann så kommer den i antingen rödsvart eller i violett. 🤪😳 Jag har hört den. Rätt ettriga humbuckers. Men billig, 4300 kr nu bara.
Neosus Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Söka jobb? Ja, det kanske är en bra början. Ok, var? På bryggeriet. 😱😑
Neosus Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 När den där krokodilIbanezen kom så fanns den i bruntonad (som nästan gick över till orange i mitten) och i gråaktig (som på bilden). Men nu när jag kollade hos Thomann så kommer den i antingen rödsvart eller i violett. 🤪😳 Jag har hört den. Rätt ettriga humbuckers. Men billig, 4300 kr nu bara. Kolla på ordermusic.se E billigare där.
Neosus Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 (redigerat) Zeunerts Bor bara ca 10 minuters promenad därifrån så då kan man ju passa på att dricka öl. Så jevla smart ja e! Redigerat 16 juli 2011 av Neosus
Recommended Posts