Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Picos hobby är att passivt övervaka längsta och dyka in när han ser ett gyllene tillfälle att vara lustig.

Kan man ju oxå göra. xD

Postat

Men orka vara hungrig... åt ju igår ffs. Tycker det är sjukt slitigt att behöva handla, tillaga mat, diska efteråt och hela den grejen. Jävla onödigt. Kan man inte fixa dropp någonstans? xD

Postat

Ikväll blir det nog ostkrokar (ja, det heter så) och öl till middag. Lagom insats vad gäller tillagning och bortstäd med sådana måltider.

Postat

Vaddå kan man köpa färdig öl? Jag har alltid bryggt egen, en sånt jävla meck ju!

Man stoppar fyra humlor i en Loka naturell så får man öl. Eller vänta lite nu... 😕

Postat

Man stoppar fyra humlor i en Loka naturell så får man öl. Eller vänta lite nu... 😕

Jo, precis! Väl? xD

Postat

Min tjej e lite knäpp och spontan ibland. Vi skulle dra och hyra film i torsdags, och de spöregnade verkligen. Så jag tänkte ju paraply och spårvagn men hon kommer me idén: -"Vi joggar dit!".

Trodde hon var oseriös men icket! 😛 Så vi tog på oss träningskläder och flög ut i det ösande regnet. Kändes som kassörskan tittade lite konstigt på oss när vi kom dit helt dyngsura i träningskläder och hyrde film. 😄 Kul var det, och skönt faktiskt.

Nu måste du lyssna på Think of Rain med Margo Guryan

Postat (redigerat)

Läste nån artikel igår om en gubbe som tog ambulans till systemet. Vilken jävla lirare alltså. xD

mm 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Nu måste du lyssna på Think of Rain med Margo Guryan

Jasså okej. Lyssnar nu. Va fin. 🥰 Första versen, ungefär så var det. ☺️

Postat

Läste nån artikel igår om en gubbe som tog ambulans till systemet. Vilken jävla lirare alltså. xD

Igår? Det var förstanyhet här idag. Men det är klart, det hände ju i Norrland så... Östersund.

Han hade gjort det hur många gånger som helst också. Det var billigare än att åka taxi.

Postat

svensk potatis

lök (om de finns lösa, tänker inte köpa en hel säck)

edamerost (beroende på priset)

dentalux tandkräm

arla mjölk

svensk köttfärs

Så får det bli!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.