laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Chilwave trodde jag ändå du hade koll på. Iaf hört talas om. Typ neon indian, toro y moi, washed out etc. Känns som en laxgenre för du är ju rätt hipp och cool och känns som en typisk chillwavemänniska. Men vad lyssnar du på egentligen? Tror jag har koll men vill ändå veta! whaaaaaaaat? hipp och cool? Nädu På det senaste har jag mest sträcklyssnat på mazzy star. Och annan gammal skåpmat. Manowar, type o negative, monster magnets första skivor, abba, beatles, mamas and papas, jefferson airplane. har noll koll på nya grejjor så hipp är fel adjektiv.
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Så. Sista jävla uppgiften för sommaren inlämnad. Planering för ett studiebesök hos en cykelhandlare och pedagogiskt arbete runtomkring.. 27 minuter efter deadline men så jävliga kan de väl inte vara att de underkänner mig för det. Definitivt inte nöjd med prestationen. Sur känsla.. Godnatt!
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Jag har spotify premium men använder det aldrig hehe. Sen fick jag det iofs gratis också. Proud
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Jag leker gärna pitch och transform-leken. Skicka mig så ska jag se vad jag kan göra. Dock inte ikväll. Sista kvällen med tjejen på ett tag. 🙂 Åh, missade ditt svar och har sjungit in falsetter istället nu. Men du kanske vill sätta dina tänder i låten iaf? Den behöver hjälp! Har en reasonfil +2 sångspår på wav.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 27 minuter efter deadline men så jävliga kan de väl inte vara att de underkänner mig för det. Jo, definitivt.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Inte jag Inte jag heller, trodde mest han lyssnade på Humle & Dumle i skafferiet.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Fy för djävulen, nu e d en film regiserad av min idol John Schlesinger på TV4 såg jag, "Öga för öga" och den har jag aldrig sett! Antagligen en 5a av 5 som vanligt. Veronica Maggio på Kanal 9 f.ö.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 (redigerat) En av de källor jag trodde hade inspirerat Lax x3 till hans fina barnsånger: Redigerat 15 juli 2011 av debatt
joachime Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Åh, missade ditt svar och har sjungit in falsetter istället nu. Men du kanske vill sätta dina tänder i låten iaf? Den behöver hjälp! Har en reasonfil +2 sångspår på wav. Jag hjälper gärna till. Men jag vet inte när jag har tid. Sista arbetsdagen innan semestern i morgon. Kanske i början av augusti?
Pazo Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Shit. Sån jävla dåligt timing. Blir ju typ inspirerad nu men "har ju inte tid" nu för jag vill ju vila så jag inte somnar seeeent. får nog kolla serier och hålla mig! 😛
Overkill Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Gööött... verkar ha nytt remixjobb på G! För en sopa
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Rövlukt sa de på filmen på Kanal 5. Robin Williams Jennifer Lopez
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 4 veckor sommarledighet är väl det normala eller? Bortsätt lärare osv. Bortsett?
Memphis Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 (redigerat) Bortsett? Ja. Just det där med "sett" och "sätt" är en sak som jag ibland blandar ihop. Lev med det. 😛 Orka läsa så gamla inlägg? Redigerat 16 juli 2011 av Memphis
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 Ja. Just det där med "sett" och "sätt" är en sak som jag ibland blandar ihop. Lev med det. 😛 Orka läsa så gamla inlägg? KVAST!
debatt Postat 16 juli 2011 Trådstartare Postat 16 juli 2011 (redigerat) Vad tror ni om matchen idag? Hoppas inte Memphomanen missar den pga de förfallnas dagar. Redigerat 16 juli 2011 av debatt
Memphis Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 ..har jag mest sträcklyssnat på mazzy star. 🥰 Manowar. hehe, grymt. 😄 Dom var många år sedan man lyssnade på. Var plattorna Kings of Metal och the The triumph of steel jag körde mest. Lyssnar på Heart of steel nu, shit va flashbacks jag får. De gjorde ju många fina ballader också. Master of the wind, The crown and the ring. 🥰 Sen att de såg ut som nötter brydde man sig ju inte om.
Memphis Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Gööött... verkar ha nytt remixjobb på G! Göött Pazo! (och Killis andtar jag? 😄 )
Memphis Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 Hoppas inte Memphomanen missar den pga de förfallnas dagar. Jo, det får vi hoppas. 😛
Fidden Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 🥰 hehe, grymt. 😄 Dom var många år sedan man lyssnade på. Var plattorna Kings of Metal och the The triumph of steel jag körde mest. Lyssnar på Heart of steel nu, shit va flashbacks jag får. De gjorde ju många fina ballader också. Master of the wind, The crown and the ring. 🥰 Sen att de såg ut som nötter brydde man sig ju inte om. Det är nog en pist... mustagenöt där i mitten.
Memphis Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 (redigerat) Min tjej e lite knäpp och spontan ibland. Vi skulle dra och hyra film i torsdags, och de spöregnade verkligen. Så jag tänkte ju paraply och spårvagn men hon kommer me idén: -"Vi joggar dit!". Trodde hon var oseriös men icket! 😛 Så vi tog på oss träningskläder och flög ut i det ösande regnet. Kändes som kassörskan tittade lite konstigt på oss när vi kom dit helt dyngsura i träningskläder och hyrde film. 😄 Kul var det, och skönt faktiskt. Redigerat 16 juli 2011 av Memphis
Pico Postat 16 juli 2011 Postat 16 juli 2011 [...] Kändes som kassörskan tittade lite konstigt på oss. 😄 Kul var det, och skönt faktiskt. Out of context is teh shit! 😄
Recommended Posts