Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Chilwave trodde jag ändå du hade koll på. Iaf hört talas om. Typ neon indian, toro y moi, washed out etc. Känns som en laxgenre för du är ju rätt hipp och cool och känns som en typisk chillwavemänniska. Men vad lyssnar du på egentligen? Tror jag har koll men vill ändå veta!

whaaaaaaaat?

hipp och cool? Nädu

På det senaste har jag mest sträcklyssnat på mazzy star. Och annan gammal skåpmat. Manowar, type o negative, monster magnets första skivor, abba, beatles, mamas and papas, jefferson airplane. har noll koll på nya grejjor så hipp är fel adjektiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Så. Sista jävla uppgiften för sommaren inlämnad. Planering för ett studiebesök hos en cykelhandlare och pedagogiskt arbete runtomkring.. 27 minuter efter deadline men så jävliga kan de väl inte vara att de underkänner mig för det. Definitivt inte nöjd med prestationen. Sur känsla..

Godnatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag leker gärna pitch och transform-leken. Skicka mig så ska jag se vad jag kan göra. Dock inte ikväll. Sista kvällen med tjejen på ett tag. 🙂

Åh, missade ditt svar och har sjungit in falsetter istället nu. Men du kanske vill sätta dina tänder i låten iaf? Den behöver hjälp! Har en reasonfil +2 sångspår på wav.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy för djävulen, nu e d en film regiserad av min idol John Schlesinger på TV4 såg jag, "Öga för öga" och den har jag aldrig sett!

Antagligen en 5a av 5 som vanligt.

Veronica Maggio på Kanal 9 f.ö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, missade ditt svar och har sjungit in falsetter istället nu. Men du kanske vill sätta dina tänder i låten iaf? Den behöver hjälp! Har en reasonfil +2 sångspår på wav.

Jag hjälper gärna till. Men jag vet inte när jag har tid. Sista arbetsdagen innan semestern i morgon.

Kanske i början av augusti?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bortsett?

Ja.

Just det där med "sett" och "sätt" är en sak som jag ibland blandar ihop. Lev med det. 😛

Orka läsa så gamla inlägg?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

..har jag mest sträcklyssnat på mazzy star.

🥰

Manowar.

hehe, grymt. 😄 Dom var många år sedan man lyssnade på. Var plattorna Kings of Metal och the The triumph of steel jag körde mest. Lyssnar på Heart of steel nu, shit va flashbacks jag får.

De gjorde ju många fina ballader också. Master of the wind, The crown and the ring. 🥰

Sen att de såg ut som nötter brydde man sig ju inte om.

Manowar%2Bunderkl%25C3%25A4der.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

hehe, grymt. 😄 Dom var många år sedan man lyssnade på. Var plattorna Kings of Metal och the The triumph of steel jag körde mest. Lyssnar på Heart of steel nu, shit va flashbacks jag får.

De gjorde ju många fina ballader också. Master of the wind, The crown and the ring. 🥰

Sen att de såg ut som nötter brydde man sig ju inte om.

Manowar%2Bunderkl%25C3%25A4der.jpg

Det är nog en pist... mustagenöt där i mitten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej e lite knäpp och spontan ibland. Vi skulle dra och hyra film i torsdags, och de spöregnade verkligen. Så jag tänkte ju paraply och spårvagn men hon kommer me idén: -"Vi joggar dit!".

Trodde hon var oseriös men icket! 😛 Så vi tog på oss träningskläder och flög ut i det ösande regnet. Kändes som kassörskan tittade lite konstigt på oss när vi kom dit helt dyngsura i träningskläder och hyrde film. 😄 Kul var det, och skönt faktiskt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...