Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ja! Sjukt drygt om man åkte dit för alla bankrån och sånt.

Det var avsnittet innan va?! Mellan kl 21-22.

Jag missade det helt och även 10 första min på det andra,

det med misshandeln. Mord? Försöker greppa vad som hänt.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltså tre stycken i längsta som inte har Spotify, det e ju helt sjuuuuuuuukt. Asså det e 2011 lixom! 😛

Men shiiiiiiiit

Visst, spottan har jag, men har nog bara blivit öppnat 3-4ggr (av mig) i år. Så det går alldeles utmääääärkt att leva utan spottan 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Men shiiiiiiiit

Visst, spottan har jag, men har nog bara blivit öppnat 3-4ggr (av mig) i år. Så det går alldeles utmääääärkt att leva utan spottan 😛

Men du e ju sepé oxå! Håller på att bränna CD-skivor och sånt, det e ju sååå 1996!!! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha sry, Moombahton då.

Samma sak händer varje år på kollot. När vi delar in ungdomarna i grupper där de ska jobba i band brukar vi be dom lista tre-fyra favoritartister eller nån musikgenre de gillar så de kan hamna med andra som gillar samma musik. Det slutar alltid med att vi ledare sitter och lägger pannan i veck. Man får tillbaks lapparna med helt obegripliga bandnamn och genres man inte hört om, typ witch house, chillwave, psychominimal osv.

EDIT: Och alla möjliga former av dubstep.

Chilwave trodde jag ändå du hade koll på. Iaf hört talas om. Typ neon indian, toro y moi, washed out etc. Känns som en laxgenre för du är ju rätt hipp och cool och känns som en typisk chillwavemänniska. Men vad lyssnar du på egentligen? Tror jag har koll men vill ändå veta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...