Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja dom tomtenissarna. Dom lever kvar i stenåldern. 😆

Nämen såatte.. 😑

Ja, eller hur. De sitter säkert me sånna här grejer:

1.jpg

new%20electronic%20cool%20latest%20computer%20usb%20gadgets%20usb-stone-4-port-hub-500x375.jpg

Annons
Postat

Det är väl inte första plattan heller ju. 😛 2006, Vatten och bröd e första.

Vad är det som är bra med henne?

Postat

Vad är det som är bra med henne?

Bra låtskrivare främst, gör skön musik. Sångmässigt är hon väl inget märkvärdigt egentligen men gör bra låtar.

Postat

Bra låtskrivare främst, gör skön musik. Sångmässigt är hon väl inget märkvärdigt egentligen men gör bra låtar.

Minns att jag såg henne en sväng på Allsång 1 minut 2008...

Postat

Ja! Sjukt drygt om man åkte dit för alla bankrån och sånt.

Nu glömde jag av att jag ska se den.

Hjälpte en kille med ett ljudkortsproblem.

Hoppas jag.

Postat (redigerat)

Ja! Sjukt drygt om man åkte dit för alla bankrån och sånt.

Det var avsnittet innan va?! Mellan kl 21-22.

Jag missade det helt och även 10 första min på det andra,

det med misshandeln. Mord? Försöker greppa vad som hänt.

Redigerat av debatt
Postat

Det är alltså tre stycken i längsta som inte har Spotify, det e ju helt sjuuuuuuuukt. Asså det e 2011 lixom! 😛

Men shiiiiiiiit

Visst, spottan har jag, men har nog bara blivit öppnat 3-4ggr (av mig) i år. Så det går alldeles utmääääärkt att leva utan spottan 😛

Postat

Men shiiiiiiiit

Visst, spottan har jag, men har nog bara blivit öppnat 3-4ggr (av mig) i år. Så det går alldeles utmääääärkt att leva utan spottan 😛

Men du e ju sepé oxå! Håller på att bränna CD-skivor och sånt, det e ju sååå 1996!!! xD

Postat

Haha sry, Moombahton då.

Samma sak händer varje år på kollot. När vi delar in ungdomarna i grupper där de ska jobba i band brukar vi be dom lista tre-fyra favoritartister eller nån musikgenre de gillar så de kan hamna med andra som gillar samma musik. Det slutar alltid med att vi ledare sitter och lägger pannan i veck. Man får tillbaks lapparna med helt obegripliga bandnamn och genres man inte hört om, typ witch house, chillwave, psychominimal osv.

EDIT: Och alla möjliga former av dubstep.

Chilwave trodde jag ändå du hade koll på. Iaf hört talas om. Typ neon indian, toro y moi, washed out etc. Känns som en laxgenre för du är ju rätt hipp och cool och känns som en typisk chillwavemänniska. Men vad lyssnar du på egentligen? Tror jag har koll men vill ändå veta!

Postat

Till Trollhättan me tjejen och ett gött gäng imorn då! Ska bli nice! 😄 Drar mig här, herrå!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.