debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Morrn. Har just käkat en pizza med extraallt till frukost. Va gott!
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Fasiken va tråkigt Micke. 🙁 Måste vara jäkligt tufft för dig. Du får gärna lufta mer tankar om du behöver. Fan alltså. 🙁 Redigerat 15 juli 2011 av Memphis
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Tog hem kinamat här. Galet gott. Stekta nudlar, kyckling, räkor mm.
Neosus Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Ahmäh va gott! 😑 Redigerat 15 juli 2011 av Neosus
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Fasiken va tråkigt Micke. 🙁 Måste vara jäkligt tufft för dig. Du får gärna lufta mer tankar om du behöver. Fan alltså. 🙁 Hon är på MSN nu. Vet inte om jag ska säga något, och i så fall vad.
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 "Tack för att du förstörde mitt liv" känns lite dramatiskt. Likaså "fuck off, bitch".
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Kanske bäst att låta det gå en tid, smälta det, då vet du nog vad du vill säga sen.
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 "Kommer aldrig mer kunna äta Ahlgrens bilar utan att tänka på dig. Inte heller gå förbi Espressohouse utan att tänka på dig. Eller läsa QC, höra Dream Theater, åka till Rådmansgatan eller till Skogås. Jag kommer alltid att minnas allt det fina. Även om du aldrig vill se mig igen så kommer vissa saker alltid att påminna mig om allt det underbara vi delade. Det är iallafall vad jag tänker ta med mig vidare i livet. Allt bra. För även om jag inte älskar dig längre, har du fortfarande en stor plats i mitt hjärta. Over and Out." Från hennes blogg.
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Så du har alltså inte fått några som helst vibbar av det innan? Utan det kom bara sådär? Redigerat 15 juli 2011 av Memphis
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Nej. Vi hade det inte alltid lätt, men vi tog oss alltid igenom det. Hon påstod att hon började känna så för någon vecka sedan. På en vecka beslutade hon sig för att vårt förhållande inte är värt att kämpa för längre. En jävla vecka. Bara sådär. Antingen är hon känslokall som satan eller så har hon träffat någon annan.
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Okej. Riktigt tråkigt hur som helst. Kämpa vidare då, det fixar du. 😑 Redigerat 15 juli 2011 av Memphis
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Spottan släpps alltså i USA, då lär ju artisternas intäkter öka en hel del kan jag tänka, jämfört me Spotify bara tillgängligt i delar av Europa. Redigerat 15 juli 2011 av Memphis
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Nej. Vi hade det inte alltid lätt, men vi tog oss alltid igenom det. Hon påstod att hon började känna så för någon vecka sedan. På en vecka beslutade hon sig för att vårt förhållande inte är värt att kämpa för längre. En jävla vecka. Bara sådär. Antingen är hon känslokall som satan eller så har hon träffat någon annan. Hassel. Såhär är det. En del brudar är inte redo för förälskelse i den meningen att de inte vet vad en sådan innebär. Hennes förälskelse tog slut nu. Men det är ju då det varaktiga förhållandet, vänskapen och kärleken ska leva vidare. Förälskelse är bara ett klimax av alla känslor och det kan vara alltifrån någon/några månader till något/ett par år. Det erfar alla som blir kära. Alltför många är inte beredda på det och tror att något fattas plötsligt bara för det. Jag tror hon behöver fundera över det. Ge det en chans till. [inget hopsnickrat egentjafs, utan ord från en psykoterapeut m.fl.]
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Imorn ska jag se Veronica Maggio. ☺️ Iofs har jag bara hört första skivan ordentligt, men den nya måste vara bättre.
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Det är den! Ruskigt bra platta faktiskt, checka in den tycker jag.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Det är den! Ruskigt bra platta faktiskt, checka in den tycker jag. E d nån bossanovaliknande låt med?
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Hassel. Såhär är det. En del brudar är inte redo för förälskelse i den meningen att de inte vet vad en sådan innebär. Hennes förälskelse tog slut nu. Men det är ju då det varaktiga förhållandet, vänskapen och kärleken ska leva vidare. Förälskelse är bara ett klimax av alla känslor och det kan vara alltifrån någon/några månader till något/ett par år. Det erfar alla som blir kära. Alltför många är inte beredda på det och tror att något fattas plötsligt bara för det. Jag tror hon behöver fundera över det. Ge det en chans till. [inget hopsnickrat egentjafs, utan ord från en psykoterapeut m.fl.] Fyfan vad jag önskar hon hade fått höra det där av någon innan hon gjorde slut med mig.
Memphis Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 E d nån bossanovaliknande låt med? Mja, inte vad jag kommer på? Lyssna själv vettja! 😄
Recommended Posts