Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Fasiken va tråkigt Micke. 🙁 Måste vara jäkligt tufft för dig. Du får gärna lufta mer tankar om du behöver.

Fan alltså. 🙁

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fasiken va tråkigt Micke. 🙁 Måste vara jäkligt tufft för dig. Du får gärna lufta mer tankar om du behöver.

Fan alltså. 🙁

Hon är på MSN nu. Vet inte om jag ska säga något, och i så fall vad.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Kommer aldrig mer kunna äta Ahlgrens bilar utan att tänka på dig.

Inte heller gå förbi Espressohouse utan att tänka på dig.

Eller läsa QC, höra Dream Theater, åka till Rådmansgatan eller till Skogås.

Jag kommer alltid att minnas allt det fina.

Även om du aldrig vill se mig igen så kommer vissa saker alltid att påminna mig om allt det underbara vi delade.

Det är iallafall vad jag tänker ta med mig vidare i livet. Allt bra.

För även om jag inte älskar dig längre, har du fortfarande en stor plats i mitt hjärta.

Over and Out."

Från hennes blogg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Vi hade det inte alltid lätt, men vi tog oss alltid igenom det.

Hon påstod att hon började känna så för någon vecka sedan. På en vecka beslutade hon sig för att vårt förhållande inte är värt att kämpa för längre.

En jävla vecka. Bara sådär. Antingen är hon känslokall som satan eller så har hon träffat någon annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spottan släpps alltså i USA, då lär ju artisternas intäkter öka en hel del kan jag tänka, jämfört me Spotify bara tillgängligt i delar av Europa.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Vi hade det inte alltid lätt, men vi tog oss alltid igenom det.

Hon påstod att hon började känna så för någon vecka sedan. På en vecka beslutade hon sig för att vårt förhållande inte är värt att kämpa för längre.

En jävla vecka. Bara sådär. Antingen är hon känslokall som satan eller så har hon träffat någon annan.

Hassel. Såhär är det. En del brudar är inte redo för förälskelse i den meningen att de inte vet vad en sådan innebär.

Hennes förälskelse tog slut nu. Men det är ju då det varaktiga förhållandet, vänskapen och kärleken ska leva vidare.

Förälskelse är bara ett klimax av alla känslor och det kan vara alltifrån någon/några månader till något/ett par år.

Det erfar alla som blir kära.

Alltför många är inte beredda på det och tror att något fattas plötsligt bara för det.

Jag tror hon behöver fundera över det. Ge det en chans till.

[inget hopsnickrat egentjafs, utan ord från en psykoterapeut m.fl.]

Link to comment
Dela på andra sajter

Hassel. Såhär är det. En del brudar är inte redo för förälskelse i den meningen att de inte vet vad en sådan innebär.

Hennes förälskelse tog slut nu. Men det är ju då det varaktiga förhållandet, vänskapen och kärleken ska leva vidare.

Förälskelse är bara ett klimax av alla känslor och det kan vara alltifrån någon/några månader till något/ett par år.

Det erfar alla som blir kära.

Alltför många är inte beredda på det och tror att något fattas plötsligt bara för det.

Jag tror hon behöver fundera över det. Ge det en chans till.

[inget hopsnickrat egentjafs, utan ord från en psykoterapeut m.fl.]

Fyfan vad jag önskar hon hade fått höra det där av någon innan hon gjorde slut med mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...