Neosus Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Jag har kommit fram till att jag ska byta mickar på min gitarr. Vad har NI kommit fram till?
Neosus Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Your browser does not support the HTML5 audio tag Min gitarr känns lite trött och behöver stora koppar kaffe... 😑
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Jag har kommit fram till att jag ska byta mickar på min gitarr. Vad har NI kommit fram till? Att jag inte fattar någonting.
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Your browser does not support the HTML5 audio tag Min gitarr känns lite trött och behöver stora koppar kaffe... 😑 Nice.
slejnard Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Debatt verkar ha haft fullt schå att svara på gamla inlägg minsann. 😛
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Vad har NI kommit fram till? Att Joe Abercrombie är min nya favoritförfattare! Alltså skrattade skithögt utan att kunna hejda mig vid typ klockan ett inatt.
Micke H Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Hur går det, Micke? Åt helvete. EDIT: Eftersom man är så korkad så dras jag med både ångest och bakfylla nu. Redigerat 15 juli 2011 av Micke H
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Jobbigt. Men du, testa en språngtur eller att dra och lyfta lite skrot?
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Kollade in lite musik som jag hört folk snacka om men inte fattat vad det var. Först moohmbatho - sådant som Pazo o Overkill ibland sysslar med? Det var gött. Sedan genren witch house, som kidsen på kollot snackar om hela tiden. Sedan chillwave. Och därefter kollade jag in en hel del crystal castles. Och wow, jag har nog blivit gammal. Bland youtubekommentarerna för crystal castles låtar var det typ mest "this song changes the color of my heart." och "My soul has been searching for this music for 8 million years and now i found it. Perfection!" osv. Folk som utropade musiken till det bästa som hänt dom. Försökte sätta mig in och förstå det sinnelaget men det gick inte. †‡† ( band som tydligen ska vara grundare eller nåt för genren witch house ) var rätt bra men känns mest som folk gillar de för myten? Hade en del gött sväng i sina låtar: Redigerat 15 juli 2011 av laxlaxlax
Pazo Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 haha shit. Aldrig hört talats om Witch house faktiskt. Men crystal castles gillar man ju! Annars så heter det faktiskt Moombahton 😑
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 regn hungrig mage dragning i european league lunchval sms stundande hårtvätt
laxlaxlax Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) haha shit. Aldrig hört talats om Witch house faktiskt. Men crystal castles gillar man ju! Annars så heter det faktiskt Moombahton 😑 Haha sry, Moombahton då. Samma sak händer varje år på kollot. När vi delar in ungdomarna i grupper där de ska jobba i band brukar vi be dom lista tre-fyra favoritartister eller nån musikgenre de gillar så de kan hamna med andra som gillar samma musik. Det slutar alltid med att vi ledare sitter och lägger pannan i veck. Man får tillbaks lapparna med helt obegripliga bandnamn och genres man inte hört om, typ witch house, chillwave, psychominimal osv. EDIT: Och alla möjliga former av dubstep. Redigerat 15 juli 2011 av laxlaxlax
slejnard Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Japp Hushovd tog dagens! Jag har legat på rulle i klungan...😄
Neosus Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 (redigerat) Får du inte ligga någon annanstans? 😳😕😱😑 Redigerat 15 juli 2011 av Neosus
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 E d inte tennis förresten??? De drog European League idag.
debatt Postat 15 juli 2011 Trådstartare Postat 15 juli 2011 Vad kan det ha varit i maten? Jag har ont, fan. Sket nyss.
Recommended Posts