debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Så jävla jobbigt när man drömmer att man drar en fet runk inför hela familjen. Herregud!
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 HallåÅåÅå! Nu får fan pico eller fidden eller dingis eller slej skafa tjej! Pico har iaf ett på g vet jag! och det borde funka nu iom förbannelsen i längsta! Kan nån klargöra för mig vad som gäller på detta område?? 😕
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Fan vad drygt. Vi har en kursbok på den här nya kursen men den är extraläsning, boken vi följer och som egentligen gäller är inte släppt än (skriven av nån på institutionen) så vi har den bara som pdf... 328 sidor. Men du skrev ut den va?!
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 José González är ett geni. Nu blir det müssli och Vetenskapens värld. På vilket område är han ett geni?
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Kärlek = Love När ska du träffa Love nästa gång? 😕
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Min mobil har exempel-sms i sig, man kan ju undra lite varför: "Vi går till puben. Jag tar en gin och tonic." "Hej älskling. Jag älskar dig." Detta måste jag bara kommentera en gång till! Var detta verkligen verkligen (handen på hjärtat)... sant? 😳
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Jag kan inte fatta att jag faktiskt googlade "lång kuk"... 😆 Jag besparar er från resultatet. Tack för det.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Svettigt, återhämtning medelststarka drycker, borde gå o lägga mig.... Jaa... gör du det!
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Hej Debatt! Vad gör du Grahn? Själv svarar jag på sånt jag glömt att svara på.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 När han matematiskt räknar fram kasuala saker som är ickekausala typ, Eller som i ett program där han tillämpar lagrangeianen på ett problem som har med statistik att göra, när lagrange pysslade med flerdimensionell analys och geometri.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 😑 Ibland plockar inte Stina bort efter sig.
Micke H Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Dear fuccking Good! I still love You är klockerrs! You tell me that you're leaving, and I'm trying to understand I had myself believing I should take it like a man But if you gotta go, then you gotta know that it's killing me And all the things I never seem to show, I gotta make you see Girl it's been so long, (tell me) how could it be One of us knows the two of us don't belong in each others company It hurts so much inside, your telling me goodbye, you wanna be free And knowin' that you're gone and leavin' me behind I gotta make you see, I gotta make you see, I gotta make you see
Recommended Posts