Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

😄

Jag garvade som fan åt den där med Peter Parker som du postade för ett tag sedan.

Vilken var det? Den har jag glömt bort.

EDIT: Never mind, nu minns jag. xD

funny-facebook-fails-classic-men-vs-women.jpg

Redigerat av Micke H
Annons
Postat

Vilken var det? Den har jag glömt bort.

EDIT: Never mind, nu minns jag. xD

funny-facebook-fails-classic-men-vs-women.jpg

full-size-uncle-bens-joke.jpg

Postat (redigerat)

1315637888421dsc026.jpg

Gitarren är av mycket hög kvalite och jag köpte gitarren för 15 dollar och frakten var 140 dollar totalt 155 usd = 1050kr dom säljer även en massa les paul av märkena vgs http://www.vgs-guitars.com/vgsproduct.html?&no_cache=1&L=1&call=products&level=1&searchBrand=276&searchGenre=2682

och av märket spear

http://www.spear-guitars.co.uk/ och dom gitarrena och basarna du ser när du kommer in har varit till salu hos dom då priserna legat på mellan 140 usd till 250 usd.

Denna fabriken ägs av familjen tsai som även äger acepro som har fabriker i vietnam, korea, kina och taiwan. Och gör gitarren åt dom flesta stora gitarr märkena i världen. Det är inte första gången jag köpt en gitarr från dom. All mekanik är från korea och pickupsen är g&b som du bland annat hittar i prs, ibanez, peavey osv som är gjorda i asien. Och har dom inte g&b så har dom emg hz eller tesla pickups.

Redigerat av Henber77
Postat

Är gräsänkling fram till på söndag såatteeeeh... "ja, det ser så ut" 😆

Fast igår var det jävligt kul 😉 Inte ofta det är sådan tokaction i Längsta 😛

Vi kanske skulle skramla till en weekendtripp.

Postat

Denna var rätt fräck:

a023313_3_vgs_.jpg

Dom är riktigt nice, tyvärr är enda nackdelen med vgs att dom är så himla tunga en les paul från dom ligger på över 4kg och det är för min del lite för tungt

Postat

1315637885213dsc030.jpg

Har DE målat motiven där själva efter egna idéer eller kan man lämna en skiss dit som de trycker efter alternativt målar efter??

Postat

Fick intrycket av att på Flashback så var man tvungen att skriva precis exakt rakt på som om man skulle ge någon en teknisk manual hur man sätter ihop en pryl, typ.

Eller analsex.

Postat

Dom är riktigt nice, tyvärr är enda nackdelen med vgs att dom är så himla tunga en les paul från dom ligger på över 4kg och det är för min del lite för tungt

Ja, jag och CHAE pratade rygg sent igår. LP kräver en del av den.

Randy Bachman har enligt egen utsago pajat sin rygg genom att använda

LP ett helt liv. Men fetmage hjälper nog till en del...

Postat

😆😄

eller va... nä 😳

Jag förstår debatt ibland, fast han är den hemlighetsfullaste på forum. Undrar varför han är sån?

Haha, det skulle vara skit kul att träffa dig irl

Med en högerkrok.

Postat (redigerat)

Har DE målat motiven där själva efter egna idéer eller kan man lämna en skiss dit som de trycker efter alternativt målar efter??

det är som någon där har målat på frihand. Du kan säkert skicka dit en ritning och få den avbildad.dsc0046nn.jpg

Så här ser gitarren ut igentligen, denna var den först jag köpte från dom. Och den kostade 1600kr det är hsh pickups samt coil split och en speciell wilkinsson bridge som du bara hittar på dyra gitarrer

Redigerat av Henber77
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.