Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Köpte godis. Kommer bli så jävla hård i magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 I brist på innehåll får man ta till form! I brist på klass får man ta till stil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Någon som har några idéer i min tråd förresten? https://www.studio.se/index.php/topic/88433-laatar-som-blir-kul-omgjorda-fraan-dur-till-moll-eller-tvaertom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 vem? Harold wilson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Harold wilson. Tack! Att han var engelsman såg jag direkt, men kände inte igen honom. Han skulle passa bra in i Bangkok Hilton, till exempel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Tack! Att han var engelsman såg jag direkt, men kände inte igen honom. Han skulle passa bra in i Bangkok Hilton, till exempel. Va? Var det han? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Va? Var det han? Men sluta luras då. Jag bara tog dig på orden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Någon som har några idéer i min tråd förresten? https://www.studio.se/index.php/topic/88433-laatar-som-blir-kul-omgjorda-fraan-dur-till-moll-eller-tvaertom Du får stilla natt att låta som ett requiem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 vem? Det finns i alla fall en viss likhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Du får stilla natt att låta som ett requiem. Vem kan segla förutan vind blir buskis om man kör den i dur. Det finns i alla fall en viss likhet. Jag tror nog att han på min bild är författare eller kanske skådis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Köpte godis. Kommer bli så jävla hård i magen. Köp inte lakrits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 jag fullkomligt hatar media ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Jag fullkomligt hatar media ibland. Rullband? Usb-minnen? Kompaktkassett? Floppydisk? SuperAudioCD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Rullband? Usb-minnen? Kompaktkassett? Floppydisk? SuperAudioCD? media=datalagring? Jag menade mer Tidningar, teve, osv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Federer åkt på däng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Federer åkt på däng Fender Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 media=datalagring? Jag menade mer Tidningar, teve, osv.. Vilken tv och tidningar är det fel på? För mycket dåliga nyheter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Nu är jag hård i magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Sjukt att det ytterst sällan går att logga in på detta forum numera. Är det slutet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Sjukt att det ytterst sällan går att logga in på detta forum numera. Är det slutet? Jag har inte loggat in på år och dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Sjukt att det ytterst sällan går att logga in på detta forum numera. Är det slutet? hur bär du dig åt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Imorgon måste jag städa och arselplugga. Be-lä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Jag har inte loggat in på år och dag. Det är ju ännu konstigare! Hur kan det då komma text i dina rutor? En automatiserad funktion som gör att bokstäver skrivs och ord bildas utan din närvaro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Nu är jag hård i magen. Va ont! Se upp för hemorojder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Har ingen sån. Brukar sätta mig på dörrstoppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 hur bär du dig åt? Oftast äter jag bär ett och ett genom att hålla dem mellan tumme, långfinger och pekfinger med högerhanden. Så gjorde jag när jag åt dem förr och så äter jag bär fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Det är ju ännu konstigare! Hur kan det då komma text i dina rutor? En automatiserad funktion som gör att bokstäver skrivs och ord bildas utan din närvaro? Jag loggar bara inte ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Imorgon måste jag städa och arselplugga. Be-lä Då blir det ju ännu värre. Jag loggar bara inte ut. Men du stänger väl av datorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Va ont! Se upp för hemorojder. Jag tror jag hade det för några veckor sen. Det gick över. Men du stänger väl av datorn? Ja. Men jag loggas inte ut för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts