Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Såattee.. här kan man va, helt ensam. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Såattee.. här kan man va, helt ensam. xD Du är inte ensam. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😮 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 jag är iallafall inte här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😳 amen va fan. 😆 Fidden. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 har ni tänkt på att det är måndag 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 nu ska jag gå och skita sen sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 nu ska jag gå och skita sen sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Va gott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Va gott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Ska också sova nu, herrå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Medans ni sover så postar jag en totalt onödig bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Kanske inte, men jag fick din mamma att jama ÄNNU högre. ☺️ EDIT: Din! Att glömma sätta dit DIN gör all skillnad i världen. 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Men ser ni inte hur jävla likt det är gareth i the office!??!! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Hej Pic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Igår fångade jag en fluga i en kaffekopp genom att lägga en godispåse och en stämapparat ovanpå. Undrar om den lever fortfarande? Den var FETT stor! 😱 Och jag fattar fortfarande inte hur fan den kom in, alla fönster var stängda igår... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Tja CHAE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛 Jo jag brukar stiga upp klockan 6 och då har jag i regel gott om tid. Cyklar iväg vid 7:20ish för jag hinner bli så uttråkad att bara sitta och på nå vis vänta på att få dra iväg. Bara en 15 minuters cykeltur i rätt lugnt tempo. Att stiga upp klockan fem blir lite onödigt tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 (redigerat) Jag går alltid upp tidigare än jag behöver, FETT skönt att inte behöva stressa. 😛 G'morrn Längsta! Vad gör ni? Okej, de två sista veckorna innan semestern börjar och jag firar det genom att lyssna på Yllet's skiva 🙂 Mycket bra och välproducerad musik f ö 😑 Nu: jobbet 😏 Redigerat 22 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Vaknade klockan fem med galhög puls och övertygad om att jag försovit mig. Två timmars morgon innan man beger sig iväg till jobbet är lite skönt ändå - ingen stress. Ptja, förutom hjärtsnörpen som var när man vaknade då förstås. xD Jo, och för att få ned pulsen då så tog jag ett par koppar kaffe, lite nikotin och centralstimulerande medicin. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Igår fångade jag en fluga i en kaffekopp genom att lägga en godispåse och en stämapparat ovanpå. Undrar om den lever fortfarande? Den var FETT stor! 😱 Och jag fattar fortfarande inte hur fan den kom in, alla fönster var stängda igår... 😏 Den kanske har egen nyckel? Kollade du fickorna? 😕😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😱 Dags att dra till jobbet. Tjo hej! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 😱 Dags att dra till jobbet. Tjo hej! 😄 Jag med, snart. Tjo på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Morrn Chae! Nu måste jag börja bege mig mot jobbet. Ha en bra dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 tror inte det är ett ord på svenska egentligen, här kallas det kanske för "fiktiv dokumentär", men det låter ju inte lika kul. Mockumentärer är kul. På tal om det har nog missat de senaste säsongerna av the office och funderar på att kanske se dem nästa vecka. Det var det jag menade, det har aldrig funnits. Morrn förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 morr morr. idag fungerar inte n tangenten så bra. det gör mig så arg att jag morrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Go moron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 augusti 2011 Dela Postat 22 augusti 2011 Sista lediga dagen idag.. Och jag ska inte göra något speciellt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts