Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 5 regler att komma ihåg i livet: 1. Pengar kan inte köpa lycka, men det är mer bekvämt att gråta i en Mercedes än på en cykel. 2. Förlåt din fiende men kom ihåg den jävelns namn. 3. Hjälp någon när de har problem och de kommer ihåg dig när de är i trubbel igen. 4. Många människor är vid liv bara för att det är olagligt att skjuta dem. 5. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 pengar kan köpa en jävla massa bra grejer fiender har man bara i sagor hjälpa folk kan man göra ibland man ska inte döda folk alkohol är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Och malmö ff behöver en ny målvakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 its a long way to the top if you wanna rockn roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Alea iacta est. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Eeeeehh.. så du har alltså inte ställt dig på nån bostadskö dingis? Och du ska ner till Lund? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Eeeeehh.. så du har alltså inte ställt dig på nån bostadskö dingis? Och du ska ner till Lund? 😛 Ja. Jag har läst på om det här vettu. Skulle det vara någon poäng att ställa sig i någon annan bostadskö än den som man måste vara novisch för att få bostad genom så är det alldeles för sent nu, det tar flera år. Så jag får hoppas på novischlottningen (vilket man har rätt bra odds att få bostad genom på vårterminen) eller typ Blocket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Eeeeehh.. så du har alltså inte ställt dig på nån bostadskö dingis? Och du ska ner till Lund? 😛 Ungefär min tanke, jao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Ja. Jag har läst på om det här vettu. Skulle det vara någon poäng att ställa sig i någon annan bostadskö än den som man måste vara novisch för att få bostad genom så är det alldeles för sent nu, det tar flera år. Så jag får hoppas på novischlottningen (vilket man har rätt bra odds att få bostad genom på vårterminen) eller typ Blocket. Då får du ju hoppas på tur.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Har kanske en KK på gång. ^^ Alltid nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Då får du ju hoppas på tur.. Vad jag har hört från folk som kan sina saker så är det typ 99% att man får en bostad i lottningen om man börjar på vårterminen. Dock kanske med inflyttning i februari eller mars, så då blir det lite strul i början där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Har kanske en KK på gång. ^^ Alltid nåt. KalasKul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Naymari, köpte du nån MPC/MPD/Maschine? Såg din tråd nämligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Har kanske en KK på gång. ^^ Alltid nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Ogg Vorbis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Gjorde en gif. Hehe. Från den här: Som redan från början är en riktigt grym bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Naymari, köpte du nån MPC/MPD/Maschine? Såg din tråd nämligen. Not yet. köpte mic istället. Men något kommer inköpas snart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Not yet. köpte mic istället. Men något kommer inköpas snart 🙂 Maschine verkar fet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Maschine verkar fet! It really does! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Maschine verkar fet! Håller med. Lite sugen e man faktiskt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 ...jag har fikat. Om ni undrar.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 ...jag har fikat. Om ni undrar.. 😕 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Vänsterkillen ser mycket fetare ut än han egentligen är. Jävla skräddare! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 (redigerat) JOHN FRUSCIANTE ÄR SÅ jÄVLA SNYGG/COOL!!!!!!!!! Redigerat 17 augusti 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Jag äter nog för lite. blir alltid superhungrig såhär på kvällen efter jag borstat tänderna 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Man ska vara hungrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 ja, frusciante är fin kille! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Påminde mej om att jag har en halv grillad kyckling att sätta i mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 Nä nu går jag och lägger mig BAKOM teven. Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 augusti 2011 Dela Postat 17 augusti 2011 jag har räknat ut att jag käkat över 2500 kcal idag. Det är ganska mycket, med tanke på att jag trodde jag käkat ganska lite. Å andra sidan har jag nog bränt åtminstone 500 kcal på träning, så jag ligger nog på ett ganska hälsosamt underskott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts