Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag gjorde från olöst stadie men det det låter rimligt att det går enklare. Typ om man kör samma algoritm några gånger kan man ju få en del spännande resultat. Fattar dock inte hur du menar. Topplager helt varv bottenlager helt varv höger helt varv vänster helt varv framlagret heltvarv baklagret helt varv. Dvs. U2, D2, R2 L2 F2 B2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 R2D2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Topplager helt varv bottenlager helt varv höger helt varv vänster helt varv framlagret heltvarv baklagret helt varv. Dvs. U2, D2, R2 L2 F2 B2 Ska äta nu men testar sen. Kul med fler kubare i längsta, vi är några stycken. Är du snabb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 klarar tyvärr inte av att tända på tjej#2 sexuellt hur mycket jag än försöker hihihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ska äta nu men testar sen. Kul med fler kubare i längsta, vi är några stycken. Är du snabb? Inte kört hardcore på ett tag. men när jag körde som mest var jag nere runt 50 sek. Nu ligger jag runt 1.30 😱 Själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Ok. Du har ett otidsenligt språkbruk. Ordval eller vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 när vi ändå är inne på konstiga kub patterns är denna rätt kul att ge till folk när de vill att man ska ge dem något lätt: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 klarar tyvärr inte av att tända på tjej#2 sexuellt hur mycket jag än försöker hihihi Det går nog enklare om hon försöker lite. typ snuddar vid din hand och tittar bort och ler lite blygt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Det går nog enklare om hon försöker lite. typ snuddar vid din hand och tittar bort och ler lite blygt. Troligtvis. Men de flesta andra tjejer får jag ju stång av bara när jag ser på en bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ordval eller vadå? Det vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Troligtvis. Men de flesta andra tjejer får jag ju stång av bara när jag ser på en bild. aldrig när du ser dem i verkligheten alltså? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 aldrig när du ser dem i verkligheten alltså? 😛 Njänjänjä! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Nu måste jag verkligen städa. så kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 fördelen med ensamhushåll är att det är så sjukt tradigt att laga mat till fler än sig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 trääälit äle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ska fan bli nice att lira live igen. 😄 Var ett tag sedan. Hoppas jag inte glömt bort hur man gör bara. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Idag ska jag stränga om Natalie för första gången, samt rengöra henne en hel del. Hon hade fått en hel del handmärken på sig, såg jag. xD Jävla människor att tafsa på min tjej! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ska fan bli nice att lira live igen. 😄 Var ett tag sedan. Hoppas jag inte glömt bort hur man gör bara. 😱 Fan va kul juh! 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Idag ska jag stränga om Natalie för första gången, samt rengöra henne en hel del. Hon hade fått en hel del handmärken på sig, såg jag. xD Jävla människor att tafsa på min tjej! 😮 Det är nog lätt hänt så attraktiv som hon e! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 😄 Still, det är ju MIN tjej! 😮😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 ...jag som tänkte dra ner på forumandet och tänka på andra saker men hur bra går DET? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 😄 Still, det är ju MIN tjej! 😮😠 Du får sätta upp ett kravallstaket runt henne om jag kommer i närheten... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Inte kört hardcore på ett tag. men när jag körde som mest var jag nere runt 50 sek. Nu ligger jag runt 1.30 😱 Själv? Mitt rekord är nått runt 33-35 sekunder (bäst i längsta ☺️) men det var ett tag sen. Snittar runt 1 minut och det har jag gjort i några år nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag vill ha en Axe FX 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 ...jag som tänkte dra ner på forumandet och tänka på andra saker men hur bra går DET? 🤪 Det går "sådär" för dig 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Du får sätta upp ett kravallstaket runt henne om jag kommer i närheten... 😑 GE FAN I MIN TJEJ! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt rekord är nått runt 33-35 sekunder (bäst i längsta ☺️) men det var ett tag sen. Snittar runt 1 minut och det har jag gjort i några år nu. Nice! Jag kör mestadels stora kuber som tidsfördriv. v-7an är skit kul 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Inte kört hardcore på ett tag. men när jag körde som mest var jag nere runt 50 sek. Nu ligger jag runt 1.30 😱 Själv? Du får nog bli lite uthålligare än så om du ska vara poppis hos tjejerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts