Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lite halvkonstigt att denna blev flyttad till utanför ämnet.

Det är för att du själv inte har en snopp!

Vi män (människor) har inte dvärgbuksimmarens egenskaper. Dvärgbuksimmaren är en insekt.

Ergo...

Postat

Det har han visst.

Sign. debatt brukar vara väldigt mån om sin anonymitet här på forumet. Men jag tror mig ha kunnat läsa mellan raderna då och då, där 'debatt' har lämnat efter sig tjejtypiska avtryck, att vi har och göra med en kvinna.

Inget fel i det. Inte alls. Vi behöver fler tjejer på forumet.

Postat

Idioter, det är inte den egna magen som avses! Man ska ju gnida den mot en motsträvig kamrats mage! Då jävlar blir det decibel!

Postat

Idioter, det är inte den egna magen som avses! Man ska ju gnida den mot en motsträvig kamrats mage! Då jävlar blir det decibel!

😊

Postat

Sign. debatt brukar vara väldigt mån om sin anonymitet här på forumet. Men jag tror mig ha kunnat läsa mellan raderna då och då, där 'debatt' har lämnat efter sig tjejtypiska avtryck, att vi har och göra med en kvinna.

Inget fel i det. Inte alls. Vi behöver fler tjejer på forumet.

Om du hade läst lite med längs med raderna i Längsta hade du nog inte fått samma könsliga intryck.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.