debatt Postat 30 juni 2011 Postat 30 juni 2011 (redigerat) Man kan komma upp i höga decibeltal som förbryllar forskarna! Lite halvkonstigt att denna blev flyttad till utanför ämnet. En hörseltråd. Redigerat 1 juli 2011 av debatt 1
Jetblack Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Man kan komma upp i höga decibeltal som förbryllar forskarna! Lite halvkonstigt att denna blev flyttad till utanför ämnet. En hörseltråd. Alltså, jag testade, men det lät inte så jättehögt, inte högre än vanligt. Får prova igen någon annan dag. Eller vänta nu, måste man vara djur av något slag för att det ska fungera? 😮
Valle Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Lite halvkonstigt att denna blev flyttad till utanför ämnet. Det är för att du själv inte har en snopp! Vi män (människor) har inte dvärgbuksimmarens egenskaper. Dvärgbuksimmaren är en insekt. Ergo...
Dingbats Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Det är för att du själv inte har en snopp! Det har han visst.
Valle Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Det har han visst. Sign. debatt brukar vara väldigt mån om sin anonymitet här på forumet. Men jag tror mig ha kunnat läsa mellan raderna då och då, där 'debatt' har lämnat efter sig tjejtypiska avtryck, att vi har och göra med en kvinna. Inget fel i det. Inte alls. Vi behöver fler tjejer på forumet.
Neosus Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 ,,,så då är Debatt ingen människa? Nä det där går inte JAG med om! 😑 Han e ju en OXE 😠
debatt Postat 1 juli 2011 Trådstartare Postat 1 juli 2011 Inget fel i det. Inte alls. Vi behöver fler tjejer på forumet. Vad gulligt! 🥰
®offe Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Idioter, det är inte den egna magen som avses! Man ska ju gnida den mot en motsträvig kamrats mage! Då jävlar blir det decibel!
debatt Postat 1 juli 2011 Trådstartare Postat 1 juli 2011 Idioter, det är inte den egna magen som avses! Man ska ju gnida den mot en motsträvig kamrats mage! Då jävlar blir det decibel! 😊
Dingbats Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Sign. debatt brukar vara väldigt mån om sin anonymitet här på forumet. Men jag tror mig ha kunnat läsa mellan raderna då och då, där 'debatt' har lämnat efter sig tjejtypiska avtryck, att vi har och göra med en kvinna. Inget fel i det. Inte alls. Vi behöver fler tjejer på forumet. Om du hade läst lite med längs med raderna i Längsta hade du nog inte fått samma könsliga intryck.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.