Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, det som är retfullt är att samtliga instämmer med tvivelaktig fakta.

Men sen är man säkert lite extra grinig med ett par pilsner i kroppen, och semester i September.

Postat

Ja - hjälp!

Heltäckningsmatta suger upp diskant och lämnar allt annat åt slumpen. Visst kan det kännas bättre för stunden, eftersom en del akustikproblem kan försvinna och det kan upplevas som "bättre" - men det är lagom kul när man börjar lyssna istället för att bara tro och hoppas...

Postat

Ja, det här är ju faktiskt lite besynnerligt med tanke på att många av medlemmarna på just det forumet antagligen köper extremt dyr utrustning och som det verkar, inte matchar rummets akustikprestanda mot utrustningen.

Postat

Men sen är man säkert lite extra grinig med ett par pilsner i kroppen, och semester i September.

Ähh fan Ken!!!

Se framåt!!

Du ska ju ut och åka snart ju!!

Piiiiz brotha'!

/Cruncharn'

Postat

Ja - hjälp!

Heltäckningsmatta suger upp diskant och lämnar allt annat åt slumpen. Visst kan det kännas bättre för stunden, eftersom en del akustikproblem kan försvinna och det kan upplevas som "bättre" - men det är lagom kul när man börjar lyssna istället för att bara tro och hoppas...

snälla claes

du vet ju inget om hur resp användare på det forumet har gjort med sina rum?

Postat

ungefär som här då när alla hyllade behringer trut å numera adam utan några som helst förbehåll

Postat

Jag känndr inte till deras forum så väl.. men mkt handlar ju om att sålänge man vet att man har "bra" grejor så är det nog för många. Inte så att de egentligen hör skillnad, men det är ändå nöjda och det är la de som spelar roll :-)

Och så e det med de mesta man köper 🙂

Postat

Här hyllas tamejfan varken Behringer eller Adam från min sida. Jag har 8020´s, jag är nöjd med dem i allafall.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.