Mats Stålbröst Postat 30 juni 2011 Postat 30 juni 2011 Nu kan du äntligen läsa tidningen Studio direkt i din iPad! Du köper tidigare utgåvor, inklusive specialnummer, direkt från appen och behöver inte vara uppkopplad mot nätet för att kunna bläddra i dem. http://itunes.apple.com/se/app/studio-for-ipad/id444081763?mt=8&ls=1 Hör gärna av er med synpunkter på hur det fungerar. /Mats på red
MJInc Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Varför en egen app för detta? Har och går ju fortfarande att köpa o läsa Studio i iPhone/iPad via appen Qiozk.... //Micke...
Mats Stålbröst Postat 1 juli 2011 Trådstartare Postat 1 juli 2011 Tack vare att vi nu har en egen app har vi bättre kontroll över hur tidningen presenteras och har större möjligheter att förbättra produkten på sikt. /Mats på Red
MJInc Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Ok. Oavsett så tycker jag personligen det är ett ypperligt sätt att köpa och läsa tidningen på, miljövänligt dessutom! 😆🙂 //Micke....
Assar Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Oavsett så tycker jag personligen det är ett ypperligt sätt att köpa och läsa tidningen på, miljövänligt dessutom! Instämmer. Så jag väntar med att köpa tidningen till det kommer en Android-app ... *väntar* 😕 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.