Jump to content
Annons

Någon som alltid röstar 1 på alla gallupar?


Ken Kängström

Recommended Posts

Hejsan. Det är så att jag och många mer (ska inte säga några namn) har funderat på om det är en och samma person som sätter en etta på alla galluper. Jag ska inte döma någon nu eller så, men om det skulle vara på detta vis så tycker jag det är ganska irriterande, och jag har nog en tanke om vem det skulle kunna vara.

Vad tror ni? Är jag ute och cyklar

PS: Ha gärna överseende att jag precis har vart på 30 års kalas och är lite i gasen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

När jag lade upp en länk som inte fungerade så hade ändå en röst lagts på just 1. Men vi har ju alla olika sorters humor. Jag tror förresten att frågan har varit upp innan också.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

ettor är ju nästan kul att få. då har man lyckats reta upp någon lite, eller iallafall nått botten. men tvåor? ryyyys

Har sett gallups där det inte finns några "sämst"-alternativ. Hallå man måste ju få släppa bomben på folk om det låter wienerschnitzel !!!111

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan. Det är så att jag och många mer (ska inte säga några namn) har funderat på om det är en och samma person som sätter en etta på alla galluper. Jag ska inte döma någon nu eller så, men om det skulle vara på detta vis så tycker jag det är ganska irriterande, och jag har nog en tanke om vem det skulle kunna vara.

Vad tror ni? Är jag ute och cyklar

PS: Ha gärna överseende att jag precis har vart på 30 års kalas och är lite i gasen.

Vänd på skalan så att ettan blir bästa betyg 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väll inget att störa sig på. Men har väll rätt att sätta en etta om vill 😆 Däremot att sätta en etta och sedan inte ge någon förklaring till varför är lite fegt. Hade varit shysst om det visades ett snittbetyg på hur folk har röstat i olika galups i demoinspelningar på ens sida. Så får den som bara har satt 1:or på alla skämmas lite oxå 😄

Redigerat av zeblar
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väll inget att störa sig på. Men har väll rätt att sätta en etta om vill 😉 Däremot att sätta en etta och sedan inte ge någon förklaring till varför är lite fegt. Hade varit shysst om det visades ett snittbetyg på hur folk har röstat i olika galups i demoinspelningar på ens sida. Så får den som bara har satt 1:or på alla skämmas lite oxå 😎

Kanonbra förslag faktiskt..

Behövs kanske inte redovisas i vilken gallup det röstats, men det vore kul att se vilkas åsikter man vågar lita på... (folk som i stort sett bara sätter ettor och femmor vill man ju inte lyssna på)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit shysst om det visades ett snittbetyg på hur folk har röstat i olika galups i demoinspelningar på ens sida. Så får den som bara har satt 1:or på alla skämmas lite oxå 😉

Bra idé!

Men det är nog inte lika lätt att lösa, eftersom gallup-betygen inte är fördefinierade/statiska alternativ, utan något var och en definierar själv. Men det kanske skulle gå att fördefiniera betyg 1-5....? (kan inte verktyget bakom vårt forum)

Det är en sak att få lägsta betyget för att någon tycker det är värt just lägsta betyget, men det är ju inte det vi pratar om här... utan istället den/de som ALLTID sätter 1 utan att ens ha lyssnat. Och aldrig motiverar det heller för den delen.

Mes(ar).

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den största utmaningen är att komma ihåg att rösta. Typ:

Man klickar på länken, låten börjar laddas. Man kikar lite på andra inlägg, börjar lyssna, Hummar och trummar. Kanske lyssnar om. Läser ett fantastiskt insiktsfullt inlägg av någon, lyssnar om just på ett konstigt cymballjud, blir irriterad på något som Hackeman skrivit 😄 samtidigt som låten är färdiglyssnad och man är full av kritik, men var fanns låtfan? Klickar upp rätt tråd och nu gäller det att ösa på med det man hade i skallen. Samtidigt börjar nästa låt att tuggga i lurarna...hm skönt trumintro där....fast basen ligger lite lågt. Avsluta pågående kritik snabbt och på nästa låt. Röstningen??? 😱 Näe den "försvann lixom"?!

Det hade varit lättare om röstningen hade legat i "inlägget", då skulle dårarna som automattrycker 1 se den tomma rutan som uppmanar dem att motivera sig, och såna virrpannor som jag skulle komma ihåg röstningen!

Hejsansvejsanilingonskogen

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...