Musicfan Postat 23 juni 2011 Postat 23 juni 2011 Jag skulle behöva veta vilken vädersajt ni tycker är bäst, stämmer oftast... yr.no skall tydligen vara rätt så bra, men jag vet inte... Tack i förväg
CHAE Postat 23 juni 2011 Postat 23 juni 2011 (redigerat) - EDIT: äsch, det var inget 😑 Redigerat 23 juni 2011 av CHAE
Jetblack Postat 26 juni 2011 Postat 26 juni 2011 yr.no är helt okej, tycker jag. Den verkar vara lite grann utav standard för många. Använder man Google Chrome kan man dessutom snabbt och smidigt få väderleksrapporterna översatta till svenska.
EricFoxx Postat 19 juli 2012 Postat 19 juli 2012 (redigerat) Jag kollar oftast vädret i min iPhone, och litar i första hand på Yr.no och i andra hand Klart.se Klart.se har dock en vana att rapportera om regn som aldrig dyker upp, var och varannan dag kan det stå 0,1-0,5 mm regn under ett antal timmar utan att det faller en droppe - så deras förvarningar om regn är av någon anledning väldigt ofta överdrivna. Utöver det så brukar de oftast ha rätt på korttidsprognoser medan Yr.no verkar bättre på långtidsprognoser. SMHI har jag inte mycket för då de väldigt sällan stämmer överens med de två jag nämnde innan. Och i sista hand väder-appen som följer med iPhone som är helt värdelös för den visar fan aldrig rätt någonstans. Använd inte den! Redigerat 19 juli 2012 av EricFoxx
Overkill Postat 19 juli 2012 Postat 19 juli 2012 http://www.dn.se/nyheter/sverige/vadersajter-lyckas-bara-spa-ratt-varannan-gang
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.