JJRockford Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 Min dator fick ett litet ryck förut, och när jag skulle starta upp Mozilla Firefox, så kom det upp en ruta där man fick välja användarprofil, vilket aldrig har hänt innan. Gick givetvis inte heller att välja den enda profilen som var inlagd, eftersom den tydligen var upptagen. Så jag la till en ny användare, och då gick det att starta. Men går att det ändra tillbaks till en gamla användarprofilen på något sätt?! Har ju en del bokmärken där om inte annat, som jag inte gärna vill tappa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 (redigerat) Hänt mig med. Tror det funkade igen när jag startade om datorn. Och om du startar om så är ju i vilket fall som helst den första inte upptagen längre. Eller hur? det löste sig, vetetusan hur nu, men du kommer kunna komma in på din vanliga om du bara testar dig fram efter omstart. Redigerat 13 februari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 14 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2005 (redigerat) Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar bota de flesta underliga fel!) men Firefox startas nog fortfarande med den nya profilen, eftersom jag inte kan se mina gamla bokmärken? Tycker att det borde finnas någonting bland menyerna där man kan välja "change active user profile" eller vad det nu kunde tänkas stå, men icke... I a f hittar inte jag något? Redigerat 14 februari 2005 av JJRockford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
I_SoLaTE Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar bota de flesta underliga fel!) men Firefox startas nog fortfarande med den nya profilen, eftersom jag inte kan se mina gamla bokmärken? Tycker att det borde finnas någonting bland menyerna där man kan välja "change active user profile" eller vad det nu kunde tänkas stå, men icke... I a f hittar inte jag något? "Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar boota de flesta underliga fel!)" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickel Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Testa Start -> Kör -> firefox.exe -profilemanager Där ska du kunna ändra profil. Hoppas jag. 😆 Välj Default. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.