Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
  On 2011-06-29 at 12:53 sa Valle:
(Det där var en hämnd för "väderkvarnen".)

😆

haha den bjuder jag gärna på

kände själv att "där kom biljämförelsen igen" faktiskt 😄

med tanke på att jag inte äger nån bil själv är den extra väl förekommande från mitt håll kan jag tycka

Annons
Postat
  On 2011-06-29 at 12:24 sa trombonisten:

Jo, det är tillåtet att förbjuda. Arrangören kan förbjuda vad som helst så länge det inte är diskriminerande. Och arrangören har rättighet att kontrollera att förbudet följs. Det är sen ditt val om du väljer att utsätta dig för kontrollen och gå in i lokalen eller låta bli.

En helt annan sak är att det är näst intill omöjligt att faktiskt kontrollera. Se bara hur förbudet mot fyrverkeripjäser på fotbollsarenor fungerar när huliganerna är i farten.

// Gunnar

Jo det stämmer! dom kan förbjuda läste jag här http://www.fotosidan.se/cldoc/vad-far-man-fotografera.htm , men inte ta mobil/kamera mm ifrån någon inte ens om man har filmat tydligen utan åklagare.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.