Dj_Aladdin Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Går det att avinstallera denna 6.02-update och "nedgradera" till 6.0 utan att behöva blåsa om hela Cubase 6? En del pluggar som tyvärr inte vill fungera längre efter uppdateringen. =/
joachime Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 I Windows kanske du kan backa till en återställningspunkt. I OS X är det bara att slänga den nuvarande versionen i papperskorgen eller helt enkelt släppa den version du vill köra ovanpå den du vill bli av med.
Dj_Aladdin Postat 15 juni 2011 Trådstartare Postat 15 juni 2011 Kör Windows 7 på pc. Att backa via återställningspunkt bråkar med min e-licenser som då avaktiveras och det är ett bök att återaktivera denna igen så om möjligt finner jag en annan lösning. Under lägg till ta bort program finns inte uppdateringen med som ett eget program utan endast Cubase 6 som en enda installation. Tack...
D200 Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Prova att ominstallera bara? Eller avinstallera och installera igen men det är nog en chansning...vet inte hur det är med inställningar då.
Claes Holmerup Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Jag tror att installationsprogrammet varnar för att det finns en nyare version - men det är egentligen inget problem, eftersom man ju kan välja en ny mapp att installera i. Om den nuvarande installationen ligger i en mapp som heter Cubase6, så kan du ju skapa en ny mapp som heter Cubase6.0 eller något sådant och installera från scratch i den. Då har du allt kvar från den gamla installationen och ska inte riskera att något försvinner.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.