JMM Postat 11 juni 2011 Postat 11 juni 2011 Hej, Jag har spelar in på Mixcraft och tänkte lägga upp en låt här men jag är helt ny på sådant här så jag vet inte hur jag ska få ett godkänt format på filen. Konvertera filen - eller vad det nu kallas. Dvs. från Mixcraft till t.ex. jpg, png,grt eller vad det nu blir. Kan jag få in filen i Windows media player eller??
CHAE Postat 11 juni 2011 Postat 11 juni 2011 (redigerat) Jag är inte riktigt med på vad du menar 😲 ".jpeg"??? Kör inte Mixcraft själv men... File -> Mix Down To -> MP3 så har du iaf en mp3:a att lägga upp här. vänligen, CHAE Redigerat 11 juni 2011 av CHAE
Jetblack Postat 11 juni 2011 Postat 11 juni 2011 Hej, Jag har spelar in på Mixcraft och tänkte lägga upp en låt här men jag är helt ny på sådant här så jag vet inte hur jag ska få ett godkänt format på filen. Konvertera filen - eller vad det nu kallas. Dvs. från Mixcraft till t.ex. jpg, png,grt eller vad det nu blir. Kan jag få in filen i Windows media player eller?? Alltså, jpg och png är ju filformat för bilder! Nog för att en bild säger mer än tusen ord, men inte mer än tusen toner! ;P Windows Media Player klarar alla vanliga filformat utom ogg. Och du "får inte in" filen i programmet, utan du öppnar filen med hjälp av programmet!
JMM Postat 12 juni 2011 Trådstartare Postat 12 juni 2011 Tack för svaren. Ja det fungerade ju bra med mp3 🙂 Sry, jag skrev lite fel, det ska givetvis inte vara jpeg 🙂 Tackar JM
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.