Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som någon sa vet ej vem ,,Backa in i framtiden?

lät väldigt bra faktiskt.Varför ska vi sträva bakåt när vi går framåt,kul tanke?

Annons
Postat (redigerat)

Det är å andra sidan inte bra att inte titta efter vart man sätter sina fötter. Saker kan helt plötsligt dyka upp från ingenstans och dunka er i bakhuvudet...

En gång, när jag var runt 14, så cyklade jag, med huvudet, rakt in i en lågt hängande balkong, för att jag tittade åt ett annat håll. Donk...

Redigerat av D Vibe
drloop (oregistrerad)
Postat

Synd att detta intressanta ämne hamnade off topic...

Postat (redigerat)

Synd att detta intressanta ämne hamnade off topic...

Jo, kanske det, men vem var det som sa "backa in i framtiden", och vad betyder det? att man ska gå in i framtiden och samtidigt inte glömma sin historia? vad har det med att inte vara bakåtsträvare att göra?

förtydligande tack! 🙂

Redigerat av D Vibe
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Det gör jag hela tiden men man behöver en framspegel så man har koll. När man trimmat in läget så allt flyter fint så äre full koll både fram o bakåt. Man kan göra tvärt om oxå men det är inte rätt 😄 .

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.