Hemmpe Postat 11 juni 2011 Postat 11 juni 2011 Som någon sa vet ej vem ,,Backa in i framtiden? lät väldigt bra faktiskt.Varför ska vi sträva bakåt när vi går framåt,kul tanke?
JohnRick Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 En mer direkt analogi månde kanske vara att bromsa sig ur en uppförsbacke?
D Vibe Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 (redigerat) Det är å andra sidan inte bra att inte titta efter vart man sätter sina fötter. Saker kan helt plötsligt dyka upp från ingenstans och dunka er i bakhuvudet... En gång, när jag var runt 14, så cyklade jag, med huvudet, rakt in i en lågt hängande balkong, för att jag tittade åt ett annat håll. Donk... Redigerat 12 juni 2011 av D Vibe
drloop (oregistrerad) Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 Synd att detta intressanta ämne hamnade off topic...
debatt Postat 12 juni 2011 Postat 12 juni 2011 En mer direkt analogi månde kanske vara att bromsa sig ur en uppförsbacke? Vilka Galenskaper.
D Vibe Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 (redigerat) Synd att detta intressanta ämne hamnade off topic... Jo, kanske det, men vem var det som sa "backa in i framtiden", och vad betyder det? att man ska gå in i framtiden och samtidigt inte glömma sin historia? vad har det med att inte vara bakåtsträvare att göra? förtydligande tack! 🙂 Redigerat 14 juni 2011 av D Vibe
laxlaxlax Postat 19 juni 2011 Postat 19 juni 2011 Backa in i framtiden kan man ju säga att man gör, eftersom man endast ser var man kommer ifrån.
BurninSven (oregistrerad) Postat 26 juni 2011 Postat 26 juni 2011 Det gör jag hela tiden men man behöver en framspegel så man har koll. När man trimmat in läget så allt flyter fint så äre full koll både fram o bakåt. Man kan göra tvärt om oxå men det är inte rätt 😄 .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.