Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu hoppas jag att ovanstående länk funkar. Är på jobb med brandvägg förstår ni så kan inte kolla. Leder till de två forna (kanske nuvarande) Berklee-studenterna Amy och Nick

aka KarminMusic som spelade in akustisk rap lite på skoj. Sjukt musikaliskt! 20 miljoner träffar and counting. Kolla in de övriga videorna också. Framför allt Doctor och 6 foot 7 foot.

Annons
Postat

Dom har redan hunnit bli hyfsat (er)kända faktiskt. Förutom att ha en egen t-shirt och ligga på Spotify med ett antal pluppar, har de även varit med på "Ellen" och Ryan Seacrests radioshow enkom för dessa klipp. Samt spontanspelningar med the roots. Det roliga är ju att att alla videorna på YT är "live" och samma versioner som finns på spotify. De är egentligen svarta på insidan.

Postat (redigerat)

Men valle då..

😆

Du bröt mot Forumregel §8 där 😉 Det blir polisanmälan...

PS (edit): dessutom heter det pattar, inte tuttar. Tuttar är fjolligt.

Redigerat av Valle
Postat
Tuttar är fjolligt.

fast hon är tjej så det är ok

OT: klockrent exempel på hur lite gearen spelar roll å hur mycket som hänger på shear talent yo mf biatch!

Postat

Oj vad jag känner mig motvalls. Är inte impad alls.

Då tycker jag det här är både ballare och bättre:

http://www.youtube.com/watch?v=meT2eqgDjiM

Det tycker verkligen inte jag...

Ballt dock, men tyckte de lät ganska tråkigt.¨

Sen kan man ju diskutera om man ens kan jämföra dom videorna, känns lite som dom fokuserar på 2 olika saker.

Karmin (deras röst/hennes röst) och dom andra (deras musikengagemang).

drloop (oregistrerad)
Postat

Det känns skönt att alla inte tycker samma sak.

Jag fattar inte grejen med KARMIN... ungefär som jag inte fattar Håkan Hellström heller.

Postat

När jag ser/hör sånt här så blir jag rädd att jag har blivit så gammal att jag inte kan uppskatta något som är nytt. Känslorna som de väcker hos mig oavsett aspekt är .. noll. Tyvärr!

Postat

Där du. Hon kunde rappa hon, och sångrösten var inte heller fy skam! Och det svängde som fan också!

Dessutom visade hon attityd! Grymt!

Postat

En del njutbara tips tillsammans med ett glas vin en fredagskväll...

Kan man begära mer av livet? Nej.

Tack!

/R

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.