Jump to content
Annons

Lika bra att ösa ut dem en efter en för feedback :

Hur låter det?  

7 röster

1. 1. Hur låter det?

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      1

Recommended Posts

Lindebergmusic (oregistrerad)
Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Fast i ett porträtt

ARTIST/GRUPP: Johan Lindeberg

GENRE: Pop

LÅTLÄNGD: 4,27

KOMPOSITÖR:J.L

PRODUCENT:J.L

EV. MEDVERKANDE:J.L

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: Mp3

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK:

Skriver och spelar in nya låtar hela tiden. Jag har hittills fått väldigt nyttig feedback på de andra låtarna jag länkat till här. Just nu sitter jag och tokmixar några ideér.

Jag tänker inte spamma forumet med låtar, men tänkte länka fem stycken innan jag mixar min nya låt.

Ha det! 😄

Redigerat av lindebergmusic.com
Annons
Postat

absolut....men inte det syntetiska blåsljudet i början annars helt Ok, lite mindre orginell än den första jag lyssna på men helt klart är att din sång gör att detta sticker ut mer än gängse låtar i denna genre 😛

Postat

Riktig väldigt jäkla as bra... Helt i min smak 😛

Skön sommarlåt, sitta och grilla med polarna, ett par bärs och den här låten...

Mycket bra!

The Mr...

Postat

Bra låt igen!

Men . . . introljudet kunde varit bättre. Så var det pianoljudet igen. Men det är ju fortfarande en smaksak oxå. Lite vassare ljud på sologitarren.

Fast jag tycker inte alltid att man skall lyssna på andras åsikter. Ok jag hör vad du säger men jag håller inte med, typ. Trots allt dina låtar!

Mycket bättre trummor till denna låten.

Så när kommer skivan ? Köper jag direkt. 😆

Lindebergmusic (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Konstruktiv kritik är det bästa som finns! Att mixa och mastra och välja rätt ljud till varje grej är svårt. Samtidigt vill man ju ta ut svängarna.

Jag tar till mig allt ni skriver! Det kommer att höras i nästa låt som blir klar om en vecka eller så 😆

MVH

Johan

Redigerat av lindebergmusic.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.