Jump to content
Annons

Som musiker får man göra vad man vill då?


Hemmpe

Recommended Posts

Ja som rubriken säger?

Jag vet inte verkar som man får göra som man vill när man är musiker artist.inga regler.kasta bajs,nä det plockar soppgubben upp

Jag skiter i elogen ,äh soppgubben fixar.finns det ingen heders.är alla svin pg rock.

jävla bönder alltså..Nu drar jag inte alla över en kam.Utan ni verkar ganska över pompösa.

Kan allt får göra allt.är det läppglansen som får er att tro.

Konstigt!

Mög

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är nog lite skillnad på folk och där, är jag rädd. Det finns musiker som lyckas sälja 10 000 plattor av bara farten så snart de funderar på att nita en krogvakt eller urinera i en blomkruka (läs: Axl Rose, Amy Winehouse, Pete Doherty, Andreas Kleerup, Martin Stenmarck). Och sedan finns det dem som bara får problem och inte säljer en enda platta om man gör något sånt (dvs. alla vi andra!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som rubriken säger?

Jag vet inte verkar som man får göra som man vill när man är musiker artist.inga regler.kasta bajs,nä det plockar soppgubben upp

Jag skiter i elogen ,äh soppgubben fixar.finns det ingen heders.är alla svin pg rock.

jävla bönder alltså..Nu drar jag inte alla över en kam.Utan ni verkar ganska över pompösa.

Kan allt får göra allt.är det läppglansen som får er att tro.

Konstigt!

Mög

Bitter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...