Björn Olsberg Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 De senaste dagarna har Studio forum haft problem med överbelastning, vilket har fått till följd att det tidvis har varit svårt att komma in. Från igår eftermiddag fram till i förmiddags gick det inte alls att komma åt sajten. Problemet är i huvudsak åtgärdat och alla funktioner ska vara återställda, men en del arbete återstår att göra de kommande dagarna. Därför kan det hända att jag kort kommer att ta ner sajten under denna tid. Upplever du längre problem, skriv ett PM direkt till mig. Mvh, .björn. 4
oioioi Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Har man någon som helst aning om varifrån all trafik plötsligt kommer? (Det har ju sällan varit problem tidigare...)
sixties Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 jag kollade även på morgonen före 6 innan jag gick till jobbet, och då var det också överbelastat. det brukar ju inte vara många inne på forumet så tidigt.
Björn Olsberg Postat 19 juli 2011 Trådstartare Postat 19 juli 2011 Problemet med att sajten kan vara svår att komma in på har tyvärr återkommit och jag tittar på problemet. Tyvärr sitter jag så till att jag inte fullt ut kan kolla allt, men jag är på problemet. Hoppas ni i övrigt har en bra sommar!
CHAE Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Mjo, det har varit lite småsegt men schysst med din snabba respons, Olsberg. Trevligt sommar back at ya (och till alla andra också såklart)! Vänligen, CHAE
sixties Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 det finns ju även kontrollrummet när inte alla får plats på forumet: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php
Jetblack Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Mer tid över till att skapa musik 😄 Man får försöka se det positiva i allt 😉
cborg Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 (redigerat) Det sitter väl nån tomte och dosar nånstans. Haha .... Redigerat 20 juli 2011 av cborg 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.