Ludde46 (oregistrerad) Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Hej..vet inte om jag skrivit detta innan,, men börjar bli less på wavespluggarna nu ( RTAS ) Ofta när jag använder de i pro tools 9.03 och sparar ptf:en, sen när jag vill öppna den igen så står det och tuggar på den kanalen jag lagt en waves plugg på....har installationen 8r7 på mitt native power pack.. Jag kör windows 7 ultimate 64 bitars svenskt.... någon som vet vad som behöver göras..har googlat som en ,,,och provat det mesta..men ingen lycka
mixtur Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Jag trodde inte waves supportade 64-bits OS överhuvudtaget.... För den som kör VST finns det visst en del som fått det att fungera med hjälp av shell2vst och jbridge, men jag har inte testat själv.
Apep Postat 8 juni 2011 Postat 8 juni 2011 Jag trodde inte waves supportade 64-bits OS överhuvudtaget.... För den som kör VST finns det visst en del som fått det att fungera med hjälp av shell2vst och jbridge, men jag har inte testat själv. Jag kör pt 9.02 med waves pluggar på win7 64bit utan problem, så frågan är om det är något strul som bara finns på pt 9.03? Har inte en aning om det går att rulla tillbaka den tidigare versionen?
Ludde46 (oregistrerad) Postat 9 juni 2011 Postat 9 juni 2011 Jo det skall finnas support för win 7 64 i den senaste installationen, men dock bara support för 32 bitars program för pluggarna... Ja jag har haft problem sen jag köpte det...tror jag hade pro tools 9.01 då... kanske nåt fel i windows 7...får väl ominstallera och se..kanske nya hårddiskar också behövs tack i alla fall
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.