wellness music Postat 4 juni 2011 Postat 4 juni 2011 (redigerat) Hej Forumvänner! Jag skulle gärna vilja hjälpa min systerdotter Malin med hennes musik karriär men har tyvärr inte tid för ytterligare projekt just nu. Tänkte därför kolla om det finns någon här på forumet som känner sig manad till detta. Skulle vara så otroligt roligt om hon kunde få hjälp att utveckal sin talang! Malin är singer / songwriter och mer info om henne finns på www.malinfrimodig.se där du även kan lyssna på hennes musik som hon spelat in med enkla medel. De nyaste låtarna finns under "MUSIK" på hennes hemsida. Tusen tack på förhand! / Björn SMAKPROV: Min länk Min länk Min länk Redigerat 4 juni 2011 av wellness music
pxm Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 (redigerat) (är inte på den nivån att jag kan hjälpa duktiga musiker att utvecklas -ville bara skriva att jag tycker det låter väldigt bra och proffsigt...) mvh Redigerat 5 juni 2011 av pxm
technic Postat 7 juni 2011 Postat 7 juni 2011 Detta skulle kunna vara av intresse då man ändå befinner sig i Umeå under sommaren. Är det tänkt som ett hobbysammarbete eller finns det arvode inblandat? Vänliga hälsningar Kim
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.