Ewil Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Tjena. Jag är ute efter en VST som kan simulera den sköna analoga disten man kan höra på gamla jazz-plattor. Har vi några bud på det?
pxm Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 vet inte vad du menar-typ disten som chick corea har på sitt elpiano från 73-74 eller ??? eller -vilka jazzplattor ???? mvh
Ewil Postat 1 juni 2011 Trådstartare Postat 1 juni 2011 Hade ingen särskilt låt in mind när jag sa så, men det här är ett ganska bra exempel: mda Overdrive va helt okej faktiskt! Tackar för det!
LIIKET Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Yo broder! PSP Vintage Warmer ska du ha! Tentat klart än? Jag är taggad på att inviga sommaren med tysksprit!
Ewil Postat 2 juni 2011 Trådstartare Postat 2 juni 2011 Haha hänger du på forumet dygnet runt du? Klättra i berg ska vi göra också! PSP Vintage Warmer var asbra för övrigt, låter precis som en gammal sketen grammofon-högtalare nu! Thanks bro!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.