Aqua Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 Hej igen!!! Jag börjar gilla det här stället mer och mer... Uppskattar att folk är ärliga... Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag behöv ytterligare feedback på en ny låt som jag har gjort, det tog sin tid har ryggont nu ja... Låten jag har gjort är Snap-Rythm, fast i R&B style... Hoppas ni gillar den... TACK O HEJ ROGGE 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiomaniker Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Hej! Skön, tycker man kan säga du har gjort ngt helt eget - ser (hör) inga direkta likheter med Rhythm is a dancer, it's A* soul's companion - you can feel it everywhere när (50% av) alla poplåtar ju liknar varandra till viss del! Mvh A* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wim (oregistrerad) Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Very nice opening with the strings and cool rhythms too. A completely different track from the original, I think its much better in fact. Well done Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Ledsen, men jag orkar inte höra den där euroackordrundan en enda gång till. 🙂 Småputtriga syntar, ok drums. Så tyckte jag, hoppas jag inte var för ärlig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 det jag störde mig mest på var ditt färggranna inlägg. Annars vet jag inte riktigt vad du tänkt göra med musiken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Jorrå förfan. Fortsätt sådär och gör lite eget oxå. Ge järnet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Nja, inte speciellt orginellt. Stråkarna och pianot är rätt hysteriska i mina öron. Gillar trummorna. "Gjort bara med musen" , Jaha? Skulle alla andra använda 3-D brillor och laserpekare då eller? 🙂 Jag antar att du syftar på att du gjort den utan midiklaviatur eller liknande, men det gör nog 50% av användarna här så det e ingen ursäkt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.