Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 4 veckor senare...
Annons
Postat

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort några uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det något annat man bör tänka på innan man gör detta? Med tanke på pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara få klarhet i detta innan jag ger mig på installationen.

Är det någon som har koll på detta? Samt, kan någon förklara vad en benchmarktest är?

Postat

Om man som jag ligger inne med versionen 9.0.0, har helt enkelt inte gjort några uppdateringar. Är det helt enkelt bara att installera 9.1.4, eller finns det något annat man bör tänka på innan man gör detta? Med tanke på pluggar etc man installerat?

Vore lite intressant att bara få klarhet i detta innan jag ger mig på installationen.

Är det någon som har koll på detta? Samt, kan någon förklara vad en benchmarktest är?

Det är bara att uppdatera! From 9.1.0 så är logic 64 bit. MEN det kan du ställa in som du själv vill ha det. cmd+i på logic-appen och bocka i "starta i 32bits-läge"

Dessutom så är Logic mer optimerat för fler kärnor (cpu, cores, processor)

Så pass bra att en del har fått 50% bättre prestanda!

Plus en massa buggfixar är gjorda!

Postat

Ni som har uppdaterat till 9.1.4, vad är era åsikter? 9.1.3 har ju fungerat förvånansvärt bra, vore segt att få massa oväntade kraschar och skit igen..

Postat

Ni som har uppdaterat till 9.1.4, vad är era åsikter? 9.1.3 har ju fungerat förvånansvärt bra, vore segt att få massa oväntade kraschar och skit igen..

Öh? Missade du mitt tidigare inlägg eller?

Postat

Öh? Missade du mitt tidigare inlägg eller?

Jag antog att ditt inlägg menade logic 9.0.0 till 9.1.4. Är det alltså 50% bättre prestanda i nya updaten jämfört med 9.1.3? :- S

Postat

Det är bara att uppdatera! From 9.1.0 så är logic 64 bit. MEN det kan du ställa in som du själv vill ha det. cmd+i på logic-appen och bocka i "starta i 32bits-läge"

Dessutom så är Logic mer optimerat för fler kärnor (cpu, cores, processor)

Så pass bra att en del har fått 50% bättre prestanda!

Plus en massa buggfixar är gjorda!

All right, det låter ju extremt gött! Då kommer jag utan tvekan göra detta per omgående. Men uppdateringar som dessa kommer inte under några omständigheter krångla till det med tidigare installerade pluggar ock så då antar jag..?

Tack för infon. Låter onekligen riktigt bra att prestandan ökar så avsevärt! Nice!

Postat

Jag har stött på ett problem när jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det står av någon anledning att jag har en serial code som inte är valid. Vet någon varför??

Känns väldigt konstigt då jag försökt skriva in den adress som står produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det står när jag skriver in serial coden. Tacksam för hjälp!

post-28691-0-62804600-1308748321_thumb.png

Postat

Jag har stött på ett problem när jag försökte uppdatera till 9.1.4.

Det står av någon anledning att jag har en serial code som inte är valid. Vet någon varför??

Känns väldigt konstigt då jag försökt skriva in den adress som står produktinformation för Logic.

Vad ska jag göra nu..? Bilden nedan visar vad det står när jag skriver in serial coden. Tacksam för hjälp!

Maila Apple?

Postat

Maila Apple?

Jag hade som tanke att göra det, men hittar inte mailadressen till supporten av någon anledning.

Vet du hur jag ska göra? Känns ganska basic, men hittar inte det på Apples hemsida.

Hjälp snälla. Tacksam för all hjälp i detta problem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.