Florian le Sage Postat 11 februari 2005 Postat 11 februari 2005 Hej på er,blev ordentligt nedslagen när jag via mail ifrån Emtec fick veta att dom inte vet vem som säljer restlagret av rullband här i världen.Quantegy har lagt ner dom också-ingen hänvisning-inga mer rullband?? Så nu undrar jag vem som kan tänkas ligga på 1"band till salu/skänkes,jag har hört rysarhistorier om vissa firmor som hivat band i containern pga platsbrist etc.Har ni tips,lägg in dom,jag säljer aldrig min Tascam ATR 60-16,detta är ju sjukt!
Kill All Autotuner Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Har du kollat här ? http://www.netzmarkt.de/thomann/gruppe-STBM-0.html?iwid=5 Kan hända det finns lite kvar.
punkrockdude Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Jag har läst i andra forum att ett nytt företag tagit upp produktion utav band. Ska se ifall jag hittar information om det.
Esset Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 Håll till godo! ATR Magnetics I juni ska de tydligen släppa de första banden till försäljning och enligt rykten så ska de tillgodose alla gamla modeller av band. ATR har tidigare gjort "kopior" på kända rullbandare och numera alltså även själva banden.
Lachen Jonsson Postat 1 juli 2020 Postat 1 juli 2020 Hej Jag har ett 1" band att sälja. Köpt från Thomann för ett par år sedan. RMG Studio Master. Bara använt en dag vid en inspelning (halva bandet) I gott skick. Ungefär 500kr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.