Jump to content
Annons

5 röster

1. 1. Omega

• Jobba vidare
      3
    • Lägg ned
      1

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN:Omega

ARTIST/GRUPP:Straka

GENRE:Electronica

LÅTLÄNGD:1.40

KOMPOSITÖR:Martin Andersson

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 1.53 MB

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK: (borttagen)

Har äntligen skaffat en ny dator och börjat göra lite nya låtar... och givetvis har jag kört fast. Vette katten vart låten ska ta vägen eller om det ens håller. Jag börjar tycka det låter som något jag hört tidigare. All kritik eller förslag välkomnas. Fram med motorsågarna nu 🙂

Redigerat av Straka
Annons
Postat

Klart att du ska jobba vidare, det låter klart lovande. Vad är problemet egentligen, vaddå "kört fast"? Du har just nu två partier och de kan du ju bolla emellan om du lägger till och drar ifrån några element då och då.. blir det för trist i längden så gör du ett tredje parti som får fungera stick eller så. Du får kämpa lite. 🙂 När en längre, mer färdig version är klar så kommenterar jag gärna detaljerna.

Postat

Du har självklart helt rätt! Jag ska sluta fåna mig och göra klart den en gång för alla... 🙂

Postat

Självklart ska du göra klart låten Martin! 🙂

Skön ljudbild och mysigt avslappnande.

Det jag tänker på direkt när jag lyssnar är att jag vill höra sköna jazziga acke-guror på detta ( jag vet ju att du kan 🙂), dels som komp med också en skön melodi som kommer in då och då, kanske att melodin bollar mot rösten, att de turas om kanske.

Jobba på det här blir bra! 😆

Mvh / djonas

Postat

Tja det kanske inte står ut som en spjutsets ur madonnans ansikte.. (eller nåt) men visst är det mysigt och förtjänar väl att bli klart. Mycket kretsar kring elpianot. Du kanske behöver nyansera det med något annat instrument?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.