Hemmpe Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Skulle om famnat er som min Farfar gjorde han va 2.15 .Hela svettiga armhålan i nyllet,sen ett Dass lock till knytnäve på hakan gnuggade försiktigt, sen sa han Chickiboong. Fan det gjorde ont samt kväv reflexerna satte fart.. Puss kram! Hemmpe
joachime Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Tack för igår. Linus, Majken, Tore, Elof, Larsson, Sounden och Carl Wendt. Det var kul att träffas! Tråkigt att jag missade Assar. Men det blir väl fler tillfällen. 🙂
®offe Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Näe, jag kom ju inte. Trodde grann-träffen skulle bli kort och tråkig, räknade med att dra kring tjugi mot Carmen. Plötsligt dök där upp en whiskey på bordet och den och jag tog slut ungefär samtidigt. Nåja, jag ser att ni hade trevligt, nu får jag ställa in mig på nästa träff! Tjing
Linus Postat 25 maj 2011 Trådstartare Postat 25 maj 2011 (redigerat) Ett av årets klart sämsta foton, men ganska obehaglig bild också. Redigerat 25 maj 2011 av Linus
suprapappa Postat 25 maj 2011 Postat 25 maj 2011 Elof, vad har hänt? Långhårig och obscen....usch! Ledsen att jag inte kunde komma trots god vilja!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.