joachime Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 jag känner för mycket folk som är stammisar på carmen för att våga mig dit och ägna mig åt nåt slags aktivitet som närmast kan jämföras med en star trek-convention. 😄 Du behöver inte vara rädd. Dom IRL jag varit på ser folk ut som folk ser ut mest, på Carmen. Och visst brukar det bli en hel del musik- och prylsnack. Men också en hel del om resten av livet. Men visst, jag var lite nervös första gången också. 2
Ken Kängström Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 Men visst, jag var lite nervös första gången också. Touche!
Hemmpe Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 Jag vill komma om jag får ..är en kul prick inte farlig..vore skit kul och träffa lite nytt folk mvh Hemmpe
jarlo Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 Jahopp, jag står tydligen med på listan över folk som kommer, så då har jag väl inget val 🙂 1
Assar Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 Carmen är väl det där stället vid Östgötagatan/Tjärhovsgatan va?
suprapappa Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 jag tänker KANSKE 🙂 komma....blir nog tyvärr att jag kommer sent och går tidigt för min 11 veckor gamla son kommer nog inte in på Carmen...hoppas vi ses iaf.
Linus Postat 19 maj 2011 Trådstartare Postat 19 maj 2011 jag kommer sent och går tidigt för min 11 veckor gamla son Då förstår vi, men att komma en kort stund är också en stund.
Linus Postat 19 maj 2011 Trådstartare Postat 19 maj 2011 Låter kul, får man vara med? Alla som vill ska med!
®offe Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 (redigerat) Ta lite foton och släng upp efteråt! 😉 Från senaste IRL:en (som jag var med på!) IRL 2008 Ja, ja, den är gammal, skämten är gamla, och tidens tand har gnagt hårt på både kreativitet och grundidé. Snopphumor känns sååå 2008 men det bjuder jag på. Tyvärr har jag en annan grej imorgonkväll, men den kanske är avslutad kl åtta så var inte för säkra...muuaa ha ha ha R Redigerat 19 maj 2011 av ®offe 1
Ken Kängström Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 Från senaste IRL:en (som jag var med på!) IRL 2008 Ja, ja, den är gammal, skämten är gamla, och tidens tand har gnagt hårt på både kreativitet och grundidé. Snopphumor känns sååå 2008 men det bjuder jag på. Tyvärr har jag en annan grej imorgonkväll, men den kanske är avslutad kl åtta så var inte för säkra...muuaa ha ha ha R Haha men shit! 😆 Måtte vart en kulen afton! Måste sthlm ligga så långt norrut månne?
Umemagnus Postat 19 maj 2011 Postat 19 maj 2011 fanken... Lirar på Uppsala slott... Blir tight att hinna. Hoppas det inte dröjer tre(!) år till nästa IRL. Ha så kul! Mvh Magnus
joachime Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Carmen är väl det där stället vid Östgötagatan/Tjärhovsgatan va? Japp! 🙂
Sonefors Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 (redigerat) Nu bestämmer jag en tid. Stockholms-IRL fredag 20 maj från kl. 20 och framåt. Ska vi säga Carmen eller har någon ett bättre förslag? Dessutom, distriktsmästerskap i kast med liten iLok. Listan just nu, i bokstavsordning: Assar barrf berch Frekvensspektrumanalysator Hemmpe joachime Linus Majken sounden Tore Totmusic Varför sa du inget om det här igår Linus? Då hade jag kunnat avboka Lady Gaga releasen i tid 😕 Har missat den är IRL tråden... Edit: Vad hård jag lät, hehe. Men det hade ju varit trevligt att träffa på alla "gamlingar" igen 🙂 Redigerat 20 maj 2011 av Sonefors
Carl Wendt Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Jag kommer gärna! Men förslagsvis kör vi söderkällarn som reservalternativ eftersom Carmen kommer att ha hög volym.
Hemmpe Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Roffe den va fan bra haha! såg trevligt ut. Får se om jag dyker upp har en 3 månaders bäbis som är lite krasslig. Lämnar det öppet dock. Om ej Trevlig Kväll.Alla mvh Hemmpe
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Inlåst i replokalen inför sommarens mastodontturné...
Majken Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Jag kommer gärna! Men förslagsvis kör vi söderkällarn som reservalternativ eftersom Carmen kommer att ha hög volym. Det tar ju emot sett till att Carmen är Studios stamhak. Men du har en förbannat bra poäng. Oavsett vilken av de två lokalerna det blir så kommer jag.
Elof (oregistrerad) Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Det tar ju emot sett till att Carmen är Studios stamhak. Men du har en förbannat bra poäng. Oavsett vilken av de två lokalerna det blir så kommer jag. Carmen är ju egentligen helt värdelöst, som mycket annat i livet med så kallad "charm".
Linus Postat 20 maj 2011 Trådstartare Postat 20 maj 2011 (redigerat) 20-21 linus och assar 21.15 majken, jarlo, elof, wendt, larsson har anlänt 22 ...och sounden Redigerat 20 maj 2011 av Linus
MartinÖjes Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Ajdå. Själv såg jag inte tråden förrän nu, men det hade varit kul om det passat. Nästa gång kanske ni borde annonsera några veckor i förväg trots allt. Fast man vill ju inte resa 10 mil och sen dyker ingen upp?!
mastertone Postat 20 maj 2011 Postat 20 maj 2011 Körde tyvärr ihop sig för mig, måste stanna inne och vårda familjen... Hade varit riktigt kul att bekanta sig lite med er.... Hoppas ni har trevligt och att det blir en ny träff snart igen.
Carl Wendt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Det var riktigt trevligt att få träffa några sköna dudes! Hoppas på fler tillfällen som detta! =) /Wa.. Carl
drloop (oregistrerad) Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 (redigerat) Skall nog inte ge mig på svordomar framöver, kan ju inte ens stava dom korrekt ffs. Jag kommer iallafall till IRL:en, tror ni Veronica Maggio kommer? Tror jag har en iLok liggandes också. //J Nej Veronica kunde inte komma hon hade fullt upp med att stänga portarna på Liseberg. http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.632580-liseberg-stangde-sina-portar Redigerat 21 maj 2011 av drloop
jarlo Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Det var riktigt trevligt att få träffa några sköna dudes! Hoppas på fler tillfällen som detta! =) /Wa.. Carl Ja, tack för igår! Det var skoj!
Elof (oregistrerad) Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Det var kul! Fler borde varit där såklart, det var dock tur att ingen följde med Sounden och mig till malmen 😱 Mycket roligare att ses på riktigt än att bli missförstådd på internet.
Hemmpe Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Det var kul! Fler borde varit där såklart, det var dock tur att ingen följde med Sounden och mig till malmen 😱 Mycket roligare att ses på riktigt än att bli missförstådd på internet. ja fan det hade vart skit kul.Men gick tyvärr inte.Hoppas det blir fler gånger.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.