rockhippie Postat 15 maj 2011 Postat 15 maj 2011 Är en tjej som bor i Sthlm, 21 år gammal. Singer/songwriter som söker personer som kan spela gitarr, trummor, keyboard, bass etc då jag själv inte spelar något. Jag söker killar eller tjejer som vill verkligen satsa stort. Jag vill ut i världen och mycket av den musik jag lyssnar på och även tar inspiration ifrån är rock från england, uk rock. Om ni vill veta mer så är det bara att skriva till mig. Waiting...
Charley88 Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Är en tjej som bor i Sthlm, 21 år gammal. Singer/songwriter som söker personer som kan spela gitarr, trummor, keyboard, bass etc då jag själv inte spelar något. Jag söker killar eller tjejer som vill verkligen satsa stort. Jag vill ut i världen och mycket av den musik jag lyssnar på och även tar inspiration ifrån är rock från england, uk rock. Om ni vill veta mer så är det bara att skriva till mig. Waiting... Hej Hör av dig till min mail Robinkeithcharlie@gmail.com är intresserad lirar sj, gura och skriver och producerar en del är 22 år. berätta lite om vad du tänkt med bandet. Skicka nå demo om du har mm. så snackar vi vidare. Mvh Robin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.