Shimmen Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Live feedet från Eurovisions hemsida. "Jeeesh. This is Eurovision, not a Revolution!" Om frankrikes bidrag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Skönt med Frankrike iaf som tydligen trakterade alla instrumenten. Lite samma sak med Italien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Pompös låt av Frankrike. Grym pipa. Italien swingjazzar på bra nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nystrom Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Är det bara jag eller känner ja igen refrängen ur Rysslands bidrag från någon annan känd sång? Känns väldigt bekant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Lite klass på Italien. Gillar hur hans skrik tas över av en trumpet. Var är de unga röstarna när Italien behöver dom. (Hos Berlioskoni? (Stavning?)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Frankrikes bidrag skulle jag vilja giljotinera...perfekt huvud och kalufs, förmodligen så skulle han fortsätta hålla ton medans jag triumferande håller i hans skalle! Trevlig kväll på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Är det bara jag eller känner ja igen refrängen ur Rysslands bidrag från någon annan känd sång? Känns väldigt bekant Mm. Samma här. Men det är ju som att göra glass i samma smak. En "jordgubb" är alltid en "jordgubb" även året efter, bara med färre eller fler bär. Många bidrag påminner om något annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Frankrikes bidrag skulle jag vilja giljotinera...perfekt huvud och kalufs, förmodligen så skulle han fortsätta hålla ton medans jag triumferande håller i hans skalle! Trevlig kväll på er! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Lite klass på Italien. Gillar hur hans skrik tas över av en trumpet. Tänkte också på det. Men knappast på Berlusconi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nystrom Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Oj, det här svängde nästan lite. Kvällens favorit hitills! Hejja switzerland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Mm. Samma här. Men det är ju som att göra glass i samma smak. En "jordgubb" är alltid en "jordgubb" även året efter, bara med färre eller fler bär. Många bidrag påminner om något annat. Glass e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Nu e d Boktipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Oj, det här svängde nästan lite. Kvällens favorit hitills! Hejja switzerland! Håller med där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Schweitz - Trevligt bidrag. Men ett kraftigt minus för alla Na na na na na na.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Glass e gott! Va gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 England förstår jag mig inte alls på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 UK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Storbritanien med "I spam" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 HATAR det där smånariga light brass-stråk-synthljudet eller vad det kallas, i refrängen. Får man sätta minus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Detta är bra däremot. Stick med soft klarinettljud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nystrom Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 HATAR det där smånariga light brass-stråk-synthljudet eller vad det kallas, i refrängen. Får man sätta minus? Jag tyckte det lät ganska bra, dock så lät det som en krysstande gris i versen. Moldavien ... Nu får vi se hur det går för gårdstomtarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Näää fyfan.. Nu går jag hem. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Moldavien var nog det bästa jag hört på länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Moldaviens bidrag känns längre än 3 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nystrom Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Moldavien var nog det bästa jag hört på länge! Haha trädgårdstomtar med epelepsianfall. Undrar vad dom går på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Moldavien var nog det bästa jag hört på länge! Jag är inte särskilt galen av mig och brukar inte gilla galna grejer. Men detta är "bra" galet. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Moldova man får lite Faith No Moore känsla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 SNYGG HUVUDBONAD. Ska köpa sån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Tyskland. Jag är kär! Hejja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ja tyskland är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.