hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Skumt att trummisen siitter på en hästsadel på trummpalen. Har inget tips om diskmaskiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Någonsin rengjort filtret i diskmaskinen? Island. Dom har ju Björk. Varför skickar dom detta? Det är ju inte helt dåligt, men inte heller särskilt spännande. Redigerat 14 maj 2011 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Playtones, f'låt Island... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Finland o Spanien mina favoriter som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 *woho* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Jag gillar Icelands bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Spanien: Tonsäker...eller så är jag tondöv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Island tkr jag inte är dåligt men de kommer inte vinna. Asså spanien, det låter bara som alla andra bidrag från spanien, totalt ointressant och ganska dåligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ja Spanien var trista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Spanien: Tonsäker...eller så är jag tondöv. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ukraina. Missa för fasen inte detta - sandmålaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Just ja.. sandmålaren är riktigt duktig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Spanien: Tonsäker...eller så är jag tondöv. Nu har jag nog via TV-s förhandvisningar och semifinalerna och på Nätet hört alla bidrag totalt fyra gånger. Det är bara Finland och Spanien jag minns. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Bakgrunden är jälvligt bra alla fall för ukraine Redigerat 14 maj 2011 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Ukraina. Missa för fasen inte detta - sandmålaren. Som sagt. Efter fyra gånger är allt jag fokuserat på en lätt framtung blondin med Catherine Zeta Jones ögon... har missat sandmålaren totalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Serbien kommer nu. Helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Nu har jag nog via TV-s förhandvisningar och semifinalerna och på Nätet hört alla bidrag totalt fyra gånger. Det är bara Finland och Spanien jag minns. 😆 Varför gör du detta mot dig själv? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Serbien är nog den sämsta låten till och med Irland är bättre än än den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Nånting säger mig att den vinner, konstigt nog. Eller så kommer den sist. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Asså jag gillar numret men hon ser ut som Eddie Izzard... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ukrainas bidrag berör pga sandmålarens berättelse i tre akter. Serbien. Klassisk stil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Varför gör du detta mot dig själv? Masochist? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Hoppas nästan att serbien vinner, gillar det som fan. Nu kommer snorrockarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Ös som inte går hem? Georgien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Georgien - Nåja. Dags att börja summera ställningen: En tumme upp för stratsvante. Du har inte lyckats rösta på dig själv? Vi övriga har noll. Redigerat 14 maj 2011 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Georgia...brinn! Satan vad tragiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Finland 4 Spanien 4 Sverige 3 Azerbaijan 3 Serbien 3 Bosnien 3 Moldavien 3 Frankrike 3 Schweiz 3 resten lägre * det är tydligen avhärdningslampan som blinkar på diskmaskinen, den har två funktioner, så dumt... * Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 ... men jag tror Ungern, Irland, England, Ryssland blir farliga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) ... men jag tror Ungern, Irland, England, Ryssland blir farliga... Ungern är ju ett rätt "brett" bidrag som många gillar. Jag gissar, hoppas, på Tyskland Azerbaijan. Och jag brukar alltid ha rätt. ( <= Tur att det går att redigera om jag har fel.) Redigerat 14 maj 2011 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Jag tror också starkt åå Tyskland ellet France Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.