debatt Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) God afton mina damer och herrar! Ägnar en tanke åt de av er som inte har tv och därför tror att ni inte kan följa bild & ljud från finalen av Eurovision Song Contest 2011. Här: EUROVISION SONG CONTEST FINAL 2011 kan ni genom att installera Octoshape plug in (om ni inte redan har den) följa evenemanget på datorn från kl 21! Hehe... det gick tydligen att se det på vanliga SVT Live också, trots att det sagts annorlunda förut: SVT PLAY Mycket nöje! 🙂 psst för egen del håller jag på Finland och Spanien dsst Redigerat 14 maj 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Finland 4 Spanien 4 Sverige 3 Azerbaijan 3 Serbien 3 Bosnien 3 Moldavien 3 Frankrike 3 Schweiz 3 resten lägre Och med lägre menar jag 0 eller 1. Redigerat 14 maj 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Irland 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Irland 5 Felinställd kompressor. Huvudvärk efter 10 sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Vad tycker ni om värdtrion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Fattar varför de uppmanar att man ska rösta på alla andra länder än Sverige, även om man inte kan rösta på Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Nu e d en cover, Danmark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 God afton mina damer och herrar! Ägnar en tanke åt de av er som inte har tv och därför tror att ni inte kan följa bild & ljud från finalen av Eurovision Song Contest 2011. Tack-följer den här tråden och litar på er. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Kom in precis vid Danmark. Och tänk, Andraeas Johnsson Har redan gjort en ripoff på denna! Andreas - Det är väl bättre att köra cover rakt av såsom Yussuf gör med Cat Stevens låtskatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) såsom Yussuf gör med Cat Stevens låtskatt. Nja, man kan ju inte göra cover på sig själv eller? Irland kan bli farliga eftersom det främst är alla fjortisar som slänger sig på mobilerna. Redigerat 14 maj 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Musikallåt...Trist. Sedan Celine Dion. Tvillingar som inte kan stå stilla. Neeeej, Inte Saade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickestrang Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 all låter skit...men hoppas på Saade sist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Hur uttalar han sitt eget namn egentligen? Sa-ade eller Sade? Kommentatorerna och Björkman säger olika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Estland - Tjej i rosa. Min dotter (4år) förklarade idag för mig skillnaden mellan pojkar och flickor. Pojkar har inte rosa! Redigerat 14 maj 2011 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Estoia låten är otroligt j trist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Jag tror inte Estland vinner. Men alla bidrag låter bättre än förra gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Hurra! Nu är det dags för Stereo Mike. "Vi har inte råd att vinna för statskassan är slut. Vi slänger in Stereo Mike." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Jag tror inte Estland vinner. Men alla bidrag låter bättre än förra gången. Från i veckan eller förra årets tävling? Nu kommer ytligarer en skit låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ACody Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Hoppas Finland tar hem skiten! Jag är ganska full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Snart snart är det dags för bästa låten FRANKRIKE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Från i veckan eller förra årets tävling? Nu kommer ytligarer en skit låt. Nej inte jämfört med förra och förrförra året. Och jag tänker bara ljudkvalitet och jämför med i veckans semis. Bara för att ljudet är bättre sätter jag nog inte 0 på någon, utan höjer till fantastiska 1... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Snart snart är det dags för bästa låten FRANKRIKE Mycket kompetent sångare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Nu fattar jag rivaliteten mellan Ryssland och Saade: Båda använder frasen "Get you". Det måste vara som när två dyker upp med samma klänning på fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Vad tycker ni om värdtrion? Gillar inte dom direkt, dom från Norge var mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Mycket kompetent sångare. Detta ska vara riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Känns det inte som om frankrike ligger en kvarts ton av hela tiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Gillar inte dom direkt, dom från Norge var mycket bättre. Ja. --- Om Frankrike: Egentligen spelar Frankrike i en egen division. Men tror inte fjortisarna slänger sig på luren. Det är ju de som styr vilka som vinner i och med det röstsystem som regerat i många år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Känns det inte som om frankrike ligger en kvarts ton av hela tiden? I så fall kan du söka jobb som mänsklig stämapparat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) De vore kul ändå om Frankrike gick och vann.. Redigerat 14 maj 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 De vore kul ändå om Frankrike gick och vann.. Herredjävlar vad bra han sjöng! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.