SadamJR Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Tror lite på Irland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Sverige. Kom ihåg vem som saade först. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Jag brukar ALLTID tippa fel vinnare. Därför tippar jag den här gången att Saade vinner! Hoppas hoppas hoppas! Jävla skitlåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Finland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Med tanke på att det ofta är en av de sämsta låtarna som vinner (se bara på fjolårets vinnare, som var sämre än jättesämst, men ändå vann), så gissar jag på bottennappen Tyskland, Irland eller Moldavien... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (redigerat) Jahaaaa... det går ut på att tippa vilken som vinner?! Annars finns ju originaltråden som handlar om Eurovision Song Contest 2011. Den handlar om vilka man eventuellt tyckte var mindre dåliga än andra. Den som vinner kanske man hittar bland Ungern, England, Irland, Ryssland. Alltså inte alls bland de två jag håller på, dvs Finland och Spanien. 🙂 ps Det heter inte Schlagerfestivalen längre ds Redigerat 14 maj 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ett alldeles utomordentligt skrattalternativ till det där plastiga, glitter & glamour klapp & klang så kan man zappa fram två step till Tv3 och filmen The Simpsons! Vet fan inte om min simpla hjärna skulle orka med tre timmar med absolut dynga... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Det heter inte Schlagerfestivalen längre. Det gör det visst. Bland annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Det gör det visst. Bland annat. Tänka sig... På mitt förra jobb blev det regelvidrigt verbalt slagsmål om det mellan två tjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Ett alldeles utomordentligt skrattalternativ till det där plastiga, glitter & glamour klapp & klang så kan man zappa fram två step till Tv3 och filmen The Simpsons! Vet fan inte om min simpla hjärna skulle orka med tre timmar med absolut dynga... Simpsons är ju kultur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Tänka sig... På mitt förra jobb blev det regelvidrigt verbalt slagsmål om det mellan två tjejer. Det är för att du och en av tjejerna tror att "schlager" är en genre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Det är för att du och en av tjejerna tror att "schlager" är en genre. Snarare för att det bytt namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Tänka sig... På mitt förra jobb blev det regelvidrigt verbalt slagsmål om det mellan två tjejer. åh-catfight, fränt!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2011 Lite Jimmy Webb-stuk över Litauen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Hoppas på Frankrike. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Snarare för att det bytt namn. Nej, det har bara fått ännu ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.