MattiasSikmar Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 den kan va lite fel stavning men skrev snabbt ner det jag kom på e en rapp text med refräng typ refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig vers1 jag sitter här vid vägens ände och e du den himlen sände du e så himmla fin vill ju bli din tänker på dig och du säg vill du bli min vill bli din skulle kunna göra allt bara för dig skulle kunna dö här bara för dig just ja för nu e jag verkligen kär ja nu har jag verkligen kommit där du e nog den första jag e riktigt kär i ja för du e den vackraste och du e så fin om du gråter så gråter jag med vill ej att du ska va sårad Ja det e du just nu lovad jag e så sjukt kär ja så himmla kär.. paus liten stund för andning vers2 ja du e det vackraste det e min sanning du e som nåt som läker mina så det e min sanning gör denna låt bara för dig men du behöver ej gilla mig bara du e glad så e jag glad ja du e i mina tankar ja dom vackraste tankar ja drömmer om dig på natten ja du det gör att jag sover bra på natten refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig
AnthonyS Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 den kan va lite fel stavning men skrev snabbt ner det jag kom på e en rapp text med refräng typ refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig vers1 jag sitter här vid vägens ände och e du den himlen sände du e så himmla fin vill ju bli din tänker på dig och du säg vill du bli min vill bli din skulle kunna göra allt bara för dig skulle kunna dö här bara för dig just ja för nu e jag verkligen kär ja nu har jag verkligen kommit där du e nog den första jag e riktigt kär i ja för du e den vackraste och du e så fin om du gråter så gråter jag med vill ej att du ska va sårad Ja det e du just nu lovad jag e så sjukt kär ja så himmla kär.. paus liten stund för andning vers2 ja du e det vackraste det e min sanning du e som nåt som läker mina så det e min sanning gör denna låt bara för dig men du behöver ej gilla mig bara du e glad så e jag glad ja du e i mina tankar ja dom vackraste tankar ja drömmer om dig på natten ja du det gör att jag sover bra på natten refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig Vägens ände - himlen sände har stor potential. Snyggt!
MattiasSikmar Postat 13 maj 2011 Trådstartare Postat 13 maj 2011 Vägens ände - himlen sände har stor potential. Snyggt! ok tack
MattiasSikmar Postat 13 maj 2011 Trådstartare Postat 13 maj 2011 den är bra-du gör shyssta texter Mattias... tack ^^ skrev den på en minut typ x) 1
laxlaxlax Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 den kan va lite fel stavning men skrev snabbt ner det jag kom på e en rapp text med refräng typ refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig vers1 jag sitter här vid vägens ände och e du den himlen sände du e så himmla fin vill ju bli din tänker på dig och du säg vill du bli min vill bli din skulle kunna göra allt bara för dig skulle kunna dö här bara för dig just ja för nu e jag verkligen kär ja nu har jag verkligen kommit där du e nog den första jag e riktigt kär i ja för du e den vackraste och du e så fin om du gråter så gråter jag med vill ej att du ska va sårad Ja det e du just nu lovad jag e så sjukt kär ja så himmla kär.. paus liten stund för andning vers2 ja du e det vackraste det e min sanning du e som nåt som läker mina så det e min sanning gör denna låt bara för dig men du behöver ej gilla mig bara du e glad så e jag glad ja du e i mina tankar ja dom vackraste tankar ja drömmer om dig på natten ja du det gör att jag sover bra på natten refräng vid vägens ände sitter jag o väntar jag på dig vid vägens ände sitter jag och skriver låtar om dig om dig om diiig Men du.. Det är väl inte första gången du andas i rappen på stället där du skriver såhär: "paus liten stund för andning" ??
MattiasSikmar Postat 13 maj 2011 Trådstartare Postat 13 maj 2011 Men du.. Det är väl inte första gången du andas i rappen på stället där du skriver såhär: "paus liten stund för andning" ?? andas memrlan raderna och innan x) bara skrev nått
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 nån som tycker jag ska spela in den fast jag har dålig mik kommer göra den i bra mik sen ^^?
pxm Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 det är alltid roligt att spela in... bra övning varje gång man gör det. 1
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 det är alltid roligt att spela in... bra övning varje gång man gör det. jag har märkt det detta e nog de bästa jag har gjort här e om nån vill höra lite otydligt på vissa ställen men ni kan ju kolla texten här ^^ http://www.youtube.com/watch?v=h-ozdR7FgBQ
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 tack ^^ skrev den på en minut typ x) Första halvan av vers 1 är riktigt bra, därefter kan det förbättras.
pxm Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 mycket bra-mattias.du överraskar!! jag skulle nog vilja påstå att det här är din bästa hittills.... mvh
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 mycket bra-mattias.du överraskar!! jag skulle nog vilja påstå att det här är din bästa hittills.... mvh jaha tack ^^ övning ger ju färdighet
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 (redigerat) Första halvan av vers 1 är riktigt bra, därefter kan det förbättras. jaha jag tkr den e bra sen med hehhe Redigerat 14 maj 2011 av MattiasSikmar 1
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 jaha jag tkr den e bra sen med hehhe Nu har jag ju inte hört den sjungen, jag gick bara efter det skrivna. Jag sa inte att resten inte är "bra", bara att den kan förbättras så den kommer i nivå med första halvan av vers 1 som är mer än bra, genialisk. 1
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 Nu har jag ju inte hört den sjungen, jag gick bara efter det skrivna. Jag sa inte att resten inte är "bra", bara att den kan förbättras så den kommer i nivå med första halvan av vers 1 som är mer än bra, genialisk. ok x) kan försöka få den att bli bättre får se om jag kan
nankerphelge Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 (redigerat) Rim är himla bra, alla gillar rim, men att rimma på samma ord är lite farligt. Då kan rimma på annat sätt, detta är ett jag tror kan passa till din text. vers 2 ja du e det vackraste det e min sanning gör denna låt bara för dig du e som nåt som läker mina så det e min sanning men du behöver ej gilla mig bara du e glad så e jag glad ja du e i mina tankar ja drömmer om dig på natten ja dom vackraste tankar ja du det gör att jag sover bra på natten Edit: jag markerar mina ändringar med fetstil, har inte bytt ut några ord utan bara kastat om dom lite. Redigerat 14 maj 2011 av nankerphelge 1
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 Rim är himla bra, alla gillar rim, men att rimma på samma ord är lite farligt. Då kan rimma på annat sätt, detta är ett jag tror kan passa till din text. vers 2 ja du e det vackraste det e min sanning gör denna låt bara för dig du e som nåt som läker mina så det e min sanning men du behöver ej gilla mig bara du e glad så e jag glad ja du e i mina tankar ja drömmer om dig på natten ja dom vackraste tankar ja du det gör att jag sover bra på natten Edit: jag markerar mina ändringar med fetstil, har inte bytt ut några ord utan bara kastat om dom lite. tack så mycket det blev mycket bättre ^^
MattiasSikmar Postat 14 maj 2011 Trådstartare Postat 14 maj 2011 märkte att det blivitgt fel stavning i lycrisen mkt får fixa det blir så när jag skriver snabbt ^^
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.