pxm Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 (redigerat) jag är typ medelålders och har inte lärt mig någonting ☺️ men jag skall ta ett år i skola nu och har två alternativ ett är ett jazz år , improvisationer. jag behöver spela mer med riktiga människor live liksom för att komma vidare har jag upptäckt.jag är väldigt dålig på det. det andra är studiotekniker. jag behöver det också för mina inspelningar är inget att hurra för , dessutom ingår mastringskurs och praktik..... jag är ambivalent i den här frågan odch ändrar mitt val från vecka till vecka. vad skulle ni ha valt och hur skulle ni ha tänkt???? Redigerat 13 maj 2011 av pxm
Valle Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 jag är typ medelålders och har inte lärt mig någonting ☺️ Haha! 😄 Vet precis vad du menar! Jag tycker inte det är lika kul som förr att lära sig "nytt" inom vår bransch, man har på något sätt inte hunnit avsluta allt annat skit man vill bli expert på. Man bara öser på och öser på och öser på... Nä! Det är lika bra att lägga sig mer och dö! Jag hatar att älska musik! 1
AnthonyS Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 jag är typ medelålders och har inte lärt mig någonting ☺️ men jag skall ta ett år i skola nu och har två alternativ ett är ett jazz år , improvisationer. jag behöver spela mer med riktiga människor live liksom för att komma vidare har jag upptäckt.jag är väldigt dålig på det. det andra är studiotekniker. jag behöver det också för mina inspelningar är inget att hurra för , dessutom ingår mastringskurs och praktik..... jag är ambivalent i den här frågan odch ändrar mitt val från vecka till vecka. vad skulle ni ha valt och hur skulle ni ha tänkt???? Jag hade satsat på ett jazzår. Att spela med andra är guld värt och kan bli en livslång inspirationskälla. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.