Hillman Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Hej, Jag har ett antal låtidéer och spelar själv gitarr. Är det någon här ute som är intresserad av att förfina mina idéer med sångmelodier, sång, bas och trummor? Allt samarbete sker online. Inte för att jag skyr social kontakt (det bör också ske vid tillfälle), mest för att jag har kasst med tid...
Electricwizard Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Tjenare. Är sugen på ett samarbete i de hårdare genrena typ death, black ,doom mm. är detta intressant? Skål/Hannes
Hillman Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Hej, Så härt hade jag egentligen inte tänkt. PM:a mig exempel på vad du vill åstadkoma, så kan vi kanske komma överens? 🙂
Terror Postat 13 maj 2011 Postat 13 maj 2011 Hej, Så härt hade jag egentligen inte tänkt. PM:a mig exempel på vad du vill åstadkoma, så kan vi kanske komma överens? 🙂 kan du dra några referenser eller lägga upp något utav ditt eget så man får höra? Spelar gitarr, KAN spela bas (har desvärre ingen bas), kan spela in trummor via midi-synth.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.